2. Bolum
HIKAYEYE BASLAMADAN ONCE YORUMLARINIZ ICIN TESEKKUR EDERIM BENI COK MUTLU ETTINIZ :) UMARIM BU BOLUMU BEGENIRSINIZ BENCE BİRKAÇ SAÇMA YERİ VAR AMA OLSUN :D YORUMLARINIZI BEKLİYORUMM :))
"Harika bir yer" ...Iste burasi tam da bu sifata uyacak sekilde gibi gorunuyordu. Rengarenk ciceklerin etrafinda cimenlere uzanmis gokyuzunu seyrediyordum. Bulutlar pofuduk pofuduk yastiklara benziyordu. Burasi cok guzel bir yerdi. Kesfedilmemis... Her yer adini bilmedigim rengarenk ciceklerle bezeli , agaclarin uzerindeki kus yuvalari ve sekerden yapilmis evler... Burasi buyuleyiciydi. Gozlerimi bu guzel yerin etrafinda gezdirirken uzakta onu gordum. Beyaz atiyla bana dogru geliyordu. Uzerinde parlak bir zirh vardi. Yuzunu goremedigim sovalye elimi zarif hareketlerle dolgun dudaklarina goturdukten sonra yuzume bakti " Döndüm chérie (sevgilim) seni cok ozledim." Tanrim bu vicik vicik sozlerde neyin nesiydi. Ve ayrica bu kimdi? Ortama uyum saglamak icin filmlerde gordugum repliklerden birini kullandim " sevgili sovalyem acaba migferini cikarmayi arzu ederler miydi? " elimi tekrar dudaklarina goturdu ve gulumsedi. Bu sanirim evet demekti ya da kibarca reddetmek. Elini migferine goturdu ve metali kafasindan cikardi. O muydu?! Bana "sevgilim" diyen sovalyem o muydu!!? Sicacik kakaoyu andiran gozleri gozlerimle bulustu. Elini yuzume getirip beni kendine cekti. Yumusak dudaklarini dudaklarima sefkatle bastirdi beni kendine dogru daha da fazla cekince inlememe engel olamadim " oh justin"... Ardindan bir kikirdama duydum ama bu kikirdama bizim dunyamizdan gelmiyordu .Sanki disardandi. Justin kafasini yuzumden cekti ve etrafi kuskuyla suzdu. " Bayan kendini begenmis hadi uyanma vakti, seni pis surtuk " . Sarsildigimizi hissettim.
Gozlerimi actigimda karsimda en yakin arkadasim "Bo" duruyordu. Bo zumrut yesili gozlu ,esmer ve kivircik sacli biraz (!) erkek duskunu bir kizdi. Adi ona cok yakisiyordu cunku Bo cazibeli demek ve o gercekten de cok atesli bir kizdi. Her hafta farkli bir erkekle cikmasina sasmamali. "Lina, hey Lina beni dinliyor musun? " "Hmm? Ayrica beni neden uyandirdin? " bana pis bir siritis atti . Bu Bo nun hazirlan seninle dalga gecicem siritisiydi. "Ah ozur dilerim ekselanslari , sizi bu guzel ruyanizdan uyandirdigim icin beni bagislayin. Oh justin , oh justinn !! Oyle bir kikirdadiki annem asagi kattan bize dogru seslendi " her sey yolunda mi?" Bo ya pis bir bakis attiktan sonra annemi "hıhı" diye onayladim. Bo devam etti " Eee kucuk prenses bana olanlari anlatacakmisin?" Bo ya bos bos baktim " Hangi olanlari?" Bo yuzunu eksitti " Aksamki olaylardan bahsediyorum seni sersem ! Bilmedigimi mi saniyorsun? Bir tek ben degil butun dunya biliyo ve seni konusuyo,"gizemli kiz". Ardindan tekrar kikirdedi. Yuzune bir yastik gecirdim. " Hey!?" diye bagirdiktan sonra yanima uzandi ve olanlari anlatmami bekledi. Olanları ayrıntılı bir şekilde anlatalı 10 dakika olmustu fakat biz hala bos bos tavana bakıyorduk. Sessizliği bozan Bo oldu"Vay be!" sesi hayranlik belirtiyordu. Yuzunu bana dogru cevirdi " Sen tam bir sersemsin! Lanet olsun Lina ! Eline boyle bir firsat gecti ve sen Justin i ellemek yerine oradan kacmayi mi tercih ettin!!!? Amacin neydi senin ??! " Acikcasi bunu neden yaptigimi bende bilmiyordum. Yataktan kalktim ve bilgisayarima dogru yoneldim. Tum sosyal aglara tikladim ve hepsinde konu bendim. Hatta twitter da TT bile olmustum. "#...OLLGkizi " . Artik o uc noktayi siz doldurun...Bo yanima geldi ve bana endiseli gozlerle bakti "Sanirim bir sure sokaga cikmasan iyi olur." Gozlerimi devirdim " Ah sacmalama !" Bo gozlerini gozlerime kilitledi " L ben ciddiyim sadece bir süreliğine ya da ne biliyim tanınmamaya çalış yeter! Neyse benim gitmem gerek biliyorsun su yeni isime gitmeliyim yoksa bir kere daha kovulurum ! Sonra gorusuruz!!" Yuzumu soguk suda yikadiktan sonra rahatladigimi fark ettim ve bu utanc verici durum hic yasanmamis gibi davranmaya karer verdim. Sari buklelerimi ozgur biraktiktan sonra uzerime skinny jean ve askili bir bluz gecirdim. Odamdan ayrilip merdivenlerden asagi indigimde Jessy nin kizgin ifadesini fark ettim. Ah , dogru ya o da bir belieber di. Onu fark etmemis gibi yanindan uzaklastim ve annem tek kelime etmeden evden ayrildim. Nedense ac degildim. Gunes gozluklerimi ve kapsonumu kafama gecirdikten sonra etrafa bakindim. New York her zamanki gibi kalabalikti.Bu isimi biraz daha zorlastiracakti ama temiz havanin da bir zarari olmazdi. Kaldirimlarda dikkat cekmeden yuruyerek her zaman gittigim o banka oturdum. Bu bank yalniz kalabildigim tek yerdi . Karsisinda agaclar ve arkasinda biraz otedeki oyun parki . Tamam oyun parkini saymazsak gercekten de hos bir yerdi. Banka oturdum ve temiz havayi ( New York ta ne kadar temiz hava varsa o kadarini) icime cektim. Onumden benim gibi gozluklu ve kapsonlu biri gecti. Ve sonra geri dondu "Acaba yaniniza oturabilir miyim tabi bir sakincasi yoksa?" Sozleri cok sirindi her ne kadar sesini degistirdigi belli olsa da. Birinden kactigi yani benim gibi saklandigi cok belliydi. " Kimden saklaniyorsunuz?" Merakima yine yenik dusmustum. Lanet olsun. Bana bakti gozlerini gozluklerinden dolayi goremesem de dusunceli oldugu kesindi. " Hayattan" , dedi. " Hayatimdan saklaniyorum".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That is a dream
FanfictionLina adında bir kız..kardesinin zırlamalarıyla gittigi konser sayesinde bir unluyle tanısırsa ve o unlu onun hayatını degistirirse.. Sizce nasıl bir hikaye baslar ?