Bad Job

399 30 9
                                    

4.bolum

Drew le tanisali bir hafta olmustu. Onunla ettigim uzun sohbetten sonra onu bir daha gormemistim. Nedense onu tekrar gormek istiyordum yuzunu bile gormedigim bir cocugu tekrar gormek... Tamam ! Biraz tuhaf ama onunla vakit gecirmek gercekten eglenceliydi ! Neyse bu bir hafta icinde yaz tatilinde oldugum icin bir müzik magazasında calısmaya baslamıstım. Eglenceliydi zaten müzik... ne diyebilirim ki ? Sanırım yasama sebeplerimden biri.

"Lina !! " Az önce senin için bir şikayet geldi müşterilerimize neden kötü davrandığını sorabilir miyim ?"

Evet.. Gelen müşterimize biraz (!) kötü davranmış olabilirim. Olay şöyle gerceklesti . Her zamanki gibi cdlerin oldugu rafların tozunu alırken iki erkek yanımdan gecmisti. Justin cdlerinin oldugu yerden gecerken " Iygk su salak nasıl hala cok dinleniyor anlamadım. Yani bu adam kesin gay tamam mı ?Onu görseydim üzerine iser ve yumrugu suratına basardım. "

Nedenini bilmedigim bir sebepten dolayi icimde bir gulme hissi uyanmisti. Gercekten dedikleri cok hosuma gitmisti. Cocuk benim onlari dinledigimi gorunce "Ne bakiyosun ufaklik ?!" - ufaklik mi ?herneyse .. "Yoksa sende ona hayranmisin ? Kesin ruyalarinda seni becerdigini goruyosundur." Ikisi birden gulmeye baslamisti. Sonra devam etti " Baksana onun yerine ben seni su aralikta becersem nasil olur ? Kimsecikler duymaz ne dersin ?" Eveet bu sizce onun seyine tekme atmam icin bir nedenmiydi ? Bence evet. Seyine bir tekme savurdum ve " Biliyor musun bence onu gordugunde uzerine iserken fazla zaman kaybedersin cunku aletin olmadigi icin oturman gerekir! Ve bu neden ( aletinin olmaması) beni becermenide zorlastırır ! Eger var oldugunu dusunuyorsanda bana degil ona ufaklık demelisin canım ! Simdi aptal arkadasınıda al ve defol git bu dükkandan !"

Iste olay böyle gerceklesmisti. Ofkeme engel olamamıstım ama bence bu surtuk dediklerimi kesinlikle hak etmişti.

Patronuma bir acıklamada bulunamadığım için işimden oldum. Kulaklıgımı taktım ve orta parmağımı havaya kaldırıp hızla oradan uzaklastım.

Ve Justin in dolgun dudaklarından süzülen sözlere eslik ettim.

I'm under pressure

- (Baski altindayim),

Seven billion people in the world

(- Dünyadaki yedi milyar kisiye,)

Trying to fit in

-( Uyum saglamaya çalisiyorum. )

Keep it together

(- [Hayatinin] Parçalanmasina izin verme. )

Smile on your face even though you feel like drowning

-( Boguluyormus gibi hissetsen bile suratinda bir gülümseme olmali. )

... Bir dakika !! Bu şarkı ipoduma nasıl gelmişti? Sonra fark ettim ki daha ipodumu bile açmamıştım. Peki bu şarkı nereden geliyordu?

Sonra onu gördüm : sacını yine yukarıya kaldırmıs, mor bir hırka ve günes gözlükleriyle Drew tam karsımdaydı.

That is a dreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin