Bărbaţii care conduc noaptea prin localitatea Justice, din statul american Illinois au parte de o surpriză neplăcută. O femeie tânără, blondă cu ochi albaştri, purtând o rochie albă de cocktail apare adesea făcând autostopul.
Cine o ia în maşină, află că nu doreşte să meargă departe, ci doar până la Cimitirul Reînvierii, la câteva sute de metri de Willowbrook Ballroom. Odată ajunşi acolo, femeia dispare pur şi simplu. Numele ei este Mary (Resurrection Mary) şi este moartă încă din 1930.
Ceea ce face povestea credibilă este numărul mare de bărbaţi care au raportat incidente identice, în care persoana implicată era o tânără descrisă întocmai ca mai sus şi care spunea că o cheamă Mary.
Cel mai clar este cazul unui taximetrist care a intrat în barul de vis a vis de cimitir să întrebe lumea dacă au văzut o tânără blondă care a fugit din taxiul lui fără să plătească. Clienţii au recunoscut imediat descrierea lui Mary.
Doamna în alb - Quezon, Filipine
Deşi poveştile cu fantome care apar trecătorilor ca nişte spectre albicioase sau ca nişte cearceafuri albe sunt destul de comune, locuitorii oraşului Quezon, din Filipine par să bată recordul. Ei vorbesc despre o femeie îmbrăcată în alb, care apare şoferilor în mijlocul şoselei Balete Drive.
Ea are faţa acoperită de sânge sau nu are faţă, în funcţie de martori, are părul negru şi poartă o rochie albă, lungă.
Cei care conduc noaptea sunt sfătuiţi să circule cu bancheta din spate ocupată de prieteni şi familie, deoarece fantomafemeii în alb preferă locul pentru a-i speria pe bieţii trecători. Mulţi au povestit că înainte de a se întâlni cu fantoma simt un fel de teamă sau au un presentiment rău.