Aku teguk liur. Apa yang Jimin oppa nak buat??
" Oppa? Oppa nak buat apa kat Seora? " soalku.
" Aish kau ni 😑 tadi kau suruh detailskan kan? " cebiknya.
Aku angguk. " Ha'ah. " balasku.
" Aku nak detailskan la ni. " balas Jimin oppa.
Firstly dia rapatkan bibir dia ke telingaku.
" Seksi pakaian kau harini kan? Kau datang sini nak jadi P.A aku ke nak goda aku sebenarnya? " soalnya dengan nada sinis.
Aku dapat rasakan nafas dia menghembus pipiku. Panas bhaii rasa tu. Eh eh jap, seksi? Goda dia? Seksi sangat ke pakaian aku sampai dia cakap nak goda dia? Aku pandang baju yang tersarung di tubuhku kini. Aik seksi? Mana ada seksi.
Aku just pakai baju kemeja putih yang tiada lengan dengan skirt hitam putih polka dot paras paha. Seksi ke macam tu? Tak kan? Tak pun mata Jimin oppa yang rabun agaknya, kan?
" Huh seksi? Mana ada seksi. Macam ni la saya pakai selama ni. Takda yang cakap seksi pun. Ke Jimin oppa sukakan saya? " aku mengangkat angkat keningku.
Sambil menguntumkan senyuman menggoda. Aku lihat pipi Jimin oppa dah blushing. Ngehngehngeh 😂 kyeopta la!
" Suka kau? Ani, takla. Tak mungkin aku suka kau. Kita baru je kenal harini. " balas Jimin oppa.
" Mana tau cinta pandang pertama. Kan? Lagipun saya sukakan oppa tau. Oppa saya punya ultimate bias! " ujarku dengan ketawa mengekek.
" Jangan mengarut. Btw kalau boleh pakai lagi seksi dari harini, arasseo? " arahnya.
Aku angguk. " Nae arasseo oppa. " hati aku dah mula berbunga riang. Jimin oppa minta aku pakai seksi seksi? Wah, mesti dia sukakan aku. Happy nya! 😚😚😚
" Aku teruskan nae? "
" Okk! "
Dia mula rapatkan bibirnya pada leherku. Aku terdiam. Nak detailskan bukan pakai mulut ke? Yela, nak cakap kan? Ni kenapa pulak dia buat macam ni?
" Ehh oppa, nanti kejap. "
" Hish kau ni, apa lagi? " soalnya dengan marah.
" Err mian. Takpala, sambung balik. " putusku.
" Hmm.. "
Dia mula buat macam tadi. Rapatkan bibir dia kat leher aku. Then dia gigit slow. Tak lama lepas tu, dia gigit leher aku dengan kuat. Aduh! Sakitnyaa!
" Ahh oppa! Sakitlah! Ahh ahh arghh! " jeritku apabila dia gigit lagi kuat.
No reaction. Dia still gigit leher aku.
" Kyaa sakitlaa! Oppa ni manusia ke vampire? Huh? " soalku.
" Oppa! Dah dah la, saya bukannya chocolate untuk oppa gigit macam ni! " marahku.
Jimin oppa gigit aku ni ingatkan aku ni makanan ke apa? Ke, sebab dia tak suka aku dia nak bunuh aku?! Dia nak gigit aku sampai leher aku putus ke?
" Seora, jeritla lagi. Jerit, jerit kuat kuat. Bukannya ade orang pun dalam rumah ni. Just kau dengan aku je. Kalau aku buat byun kat kau bukannya orang dengar pun kau jerit. Lagipun leher kau ni manis macam chocolate. " balasnya dengan sengihan dan melepaskan leherku.
Aku menjengketkan kening. Byun? Apa tu?
" Oppa? Byun tu apa? Nama keluarga Baekkie oppa ya? Byun Baekhyun? " soalku.
Jimin oppa menepuk dahinya.
" Huh? Lahaii, innocentnya kau ni. Byun pun tak tau? " soalnya sinis.
Aku menggeleng laju. Apa yang innocent? Aku ke? Haish, dah memang aku taktau byun tu apa, so aku tanyalah. Salah ke?
" Bagitaula byun tu apa? " gesaku sambil tangannya aku pegang lembut.
" Ehh jap, kau umur brapa? " soalnya.
Aku mengembungkan pipi.
" Saya muda lagila. Baru 17 tahun. Wae? Oppa ingat saya dah tua ke? " soalku pula.
" Huh patutla. BAWAH UMUR lagi kau ni. Takpala, kau tak payah tahu maksud byun tu apa. " jelasnya.
Heyy, kalau aku budak bawah umur pun kenapa? Kenapa tak boleh tahu apa maksud byun? Huh 😑 Jimin oppa kejam!
" Ala, saya betul betul tak tahu. kenapa ? salah ke? " soalku.
" masa kau form 3 kau tak belajar ke bab 4? " tanya Jimin oppa.
Aku gigit bibir. Entah, dah lupa kut.
" Hmm lupala. Form 3 memang blaja pasal byun ke oppa? " soalku lagi.
" Ha'ah. dahla cakap pasal ni. Blushing pulak aku. And jangan tanya lagi, naya kau kalau tetiba nafsu aku naik. " balasnya dan mula badan dari menindih badanku.
" Ah nae. " balasku.
Tiba tiba Jimin oppa menghuluran kedua dua tangannya ke arahku yang masih lagi terbaring di katilnya. Aku menjongketkan kening.
" Apa dia oppa? " soalku.
" Sambutla tangan aku ni, sedap sedap kau je landing atas katil aku ni. Lepas ni masakkan untuk aku, arasseo? "
Aku menyambut hukuran tangannya dan bangun. Tapi still tak bangun dari katil dia.
" Yalah, oppa nak makan apa? "
" Hurm..." Jimin oppa mengerling jam tangannya dan meraup wajahnya.
" Tak apalah. Nevermind. Tak payahla masak, aku kena cepat sekarang ni. Sejam lagi kitorang dah nak start dance practice. "
" Okayla, err oppa nak pinjam cermin boleh tak? "
" Ambik la, ada kat sana. " Jimin opps pointing kat meja solek dia.
" Eh jap, kau nak buat apa guna cermin? " soalnya pula.
" Saya tak sempat nak oles lip balm tadi. Rushing sangat. So, pinjam kejap ya, "
Aku melangkah ke arah cermin soleknya kt dia punya meja solek. Aku duduk atas kerusi dan mula mengoles lip balm ke bibir aku yang comel ni. Agagaga 😂😂😂
" Budak.. " panggilnya.
Aku toleh ke belakang.
" Nae apa? " tanyaku.
" Lip balm kau perisa apa? " soal Jimin oppa pula.
" Perisa.... mphhhf.. " belum sempat aku habis bercakap....
Jimin oppa terus kiss bibir aku. Aku tutup mata. Ohyemjiii bias kita kiss kitalah !! Wahh, bertuahnya kita! Tak lama lepas tu bibirku, dia lepas.
" Hmm perisa cherry. Sedap. " balasnya lalu meninggalkanku.
Aku terkaku.
" Kyaaa oppa! Tunggu! "
Aku terus menapak keluar dari bilik. Menyaingi langkah Jimin oppa ke keretanya. Yeah! Nak jumpa BTS Oppas!!! Can't wait!
" Cepat la sikit! Lambat aku tinggal! "
" Nae, nae, kejap! "
*********************
Vote, comment and suggestkan ff ni kat chingu korang yaa. Tata muahhh saranghae 사랑해. vote dan 고멘 야 !!
BINABASA MO ANG
Byuntae Idol And An Innocent P.A || slow update ||
RomanceKim Seora. Seorang gadis comel berusia 17 tahun. Kelakuannya yang sangat innocent dan cute itu mengundang perasaan cinta di hati Jimin yang pada mulanya tidak menerima Seora di dalam hatinya, atau yang lebih tepat lagi, HIDUPNYA! Jimin yang pada mu...