14 mars

24 0 3
                                    


Idag vaknade jag typ kl. 5:30 och sen låg jag bara i sängen och var arg på att det var måndag😂 Jag åt mjölk och flingor innan min pappa (som har feber) skjutsade mig till skolan. 

Idag hade vi vikarie för att Sara var på möte och gjorde nya klasser inför 7an (spännande) 

Första rasten gjorde vi ingenting.... 


När vi bytte om till idrotten så körde vi sanning eller konka, en tjej fick att hon skulle ta av en tjejs strumpa med munnen men man fick säga pass en gång så hon gjorde det aldrig. 

På datan fortsatte jag och Sheda (det är en tjej) med våran film. Den är jätte dålig. Och vi fick se Lova och Emmas film/intervju när dom först intervjuade folk på skolan om vad dom tyckte om våra skol ipads och på den sista filmen försökte dom dansa som några robotar gör i en film😂

Sen gick vi till lunchen, det blev köttfärs och spagetti🍛

Sista/andra rasten 

Jag och en tjej som heter Maya snapade lite med varandra, jag ljög vi snapade typ hela rasten😂 När jag äntligen gick ut på rast kom en kille med en döskalle och försökte vara cool😂👍🏻  Sen försökte vi dra bort en tjej från en stolpe (misstolka inte). Sen gick vi in.

När vi slutade skolan så berättade våran vikarie att han inte skulle vara med oss imorgon fast det var bestämt, bara för att han blev arg på en kille som lekte på lektionen. 

Jag va med en tjej som heter Noor och vi spelade draw something och sen gick vi ner till Solveig ( Noor bor i en lägenhet och Solveig bor i lägenheten under) för Solveig la ut på snap att hon inte pallade att leva så då gick vi ner. Hon sa att hon inte pallade att leva för att hon har problem med sin mage och doktorn vill inte träffa henne utan skickar bara hem medicin till henne.  Vi var hos Solveig resten av dagen. Vi var live på periscope när Noor sjöng (hon är jätte duktigk) sen behövde jag gå hem för att Solveig skulle till stan och Noor skulle följa med. 

När jag kom hem höll jag på med ipaden och min mobil och sen åt jag mat och tittade på min hemlighet innan jag gick och la mig.

-----------------------

Det var 14 mars hoppas ni gillar och tycker det är kul med min dagbok jag har börjat skriva nu igen men jag kommer inte hinna skriva varje dag. När Solveig var på stan köpte hon svart färg och färgade håret, så nu har hon svart hår👩🏻 älskar er som läser❤️😘

Förlåt om dagarna kommer ut dagen efter men det är för att jag inte hinner skriva klart.

Min dagbok (avslutad)Where stories live. Discover now