6 april

13 0 0
                                    


Vilken lier jag är😂 Jag ba "det kommer nog någon gång i veckan" och det har typ gått två, tre veckor sen des. Här kommer iallafall en till dag i mitt tråkiga liv


Pappa väckte mig klockan 6:15 på morgonen men jag somnade igen och vaknade halv sju och då fick jag fort klä på mig kläddes och gå ner. Sen frågade jag pappa om han kunde göra gröt medans jag fixade mellanmål som jag skulle ha med till skolan (vi ska ha nationella prov idag) 

När jag kom till skolan regnade det så alla hade gått in så jag trodde att jag var sen fasten att det liksom var typ 5min kvar innan vi igentligen går in. 


Det första vi gjorde i skolan var att min fröken (Sara) berättade hur provet skulle gå till. Det gick skit dåligt på provet jag förstod inte alla frågor så jag fick några fel tror jag. När alla var klara fick vi äta våran mellanmål (jag hade med mig en Festis, en macka och en risifrutti.

Sen gick vi ut på rast och då gick vi hem till Frida för att hon skulle hämta sitt mellanmål.

När vi kom in igen var det nationella igen och det gick ganska bra men sista fråga kunde jag inte så jag gissade och sen efter kom jag på vad svaret var😞😂

Sen hade vi rast igen och då var vi i kapprummet och snapade med varandra. Sen gick vi in och läste innan vi gick till lunch. 

Vi fick äcklig lax som var helt mosig😷

Sen kollade vi på film och hade engelska och valde vad vi ville ha på elevens val dagen

Klockan 14:20 fick vi gå hem och då gick jag hem till min kompis Moa (det låter säkert som att jag har jätte mycket kompisar eftersom jag är med kompisar nästan hela tiden som jag skriver men jag har bara tre kompisar👌🏻) vi var på hennes rum och spelade tv spel och åt glass.

När pappa hämtade mig hos Moa åkte vi hem åt mat. Sen tittade jag o mamma på min hemlighet.

-----------------

Det var 6april hoppas ni tycker det är kul att läsa min dagbok👌🏻 när jag skrev om när jag var hos Moa och allt efter det så var jag synsk för just nu är jag i skolan men varje gång jag är hos Moa så är det de ända vi gör hos henne men jag kommer uppdatera igen om det händer något roligt som jag vill skriva om❤️👍🏻 kommentera och rösta👍🏻❤️

Min dagbok (avslutad)Where stories live. Discover now