Konumuz süper 3lü ve getirdikleri..
(Eleştiri kabuldür. Ama haddinizi aşmadan.).
.
.
Ne demiştik? Süper 3lü neden süper 3lü peki? Çünkü ne zaman birini hayatınıza alacak olsanız bu 3ü çalışır. Birlikte çalışmazlar çünkü hepsinden farklı farklı ses çıkar. Hadi neler olacağını anlatalım.
Kalp: Sevgi ağırlıklı çalışır herşeyi güzel yönden düşünmenizi sağlar. Çok çabuk aldanır biraz saf, temiz çalışır..
.
.
Gurur: Genel olarak ağır bir yapısı vardır. Olayları kendi yapısına göre değerlendirir ve 'BEYİN'i etkilemeye çalışır. Tabii bi çok konuda da bunu başarır ve etkiler.. Ve yerini beyine bırakıp kalbi etkilemesini sağlar..
.
.
Beyin: Beyin serbest çalışır. Onu etkilemek fazlasıyla basittir. Sürekli kalp ve gurur arasında kalır ve sürekli bişeylerin olmasını engeller. Ya kalp çok sever ve beyin bunun olmasını istemez sürekli sorular üretir yada gurur kendini ôn plana çıkarmaya çalışır ve beyin yine sorularla bunu engeller.. Yani kısacası beyin öyle yada böyle doğruyu kolay kolay bulamaz..
.
.
.
Şimdi okurken sıkılacaksınız yada bu ne? Gibi şeyler geçecek içinizden. Ama düşündüğünüzde yeni bir iş yaparken,yeni bir arkadaşınız olacakken yada en önemlisi sevginizi paylaşacağınız birini isterken farkında olarak yada olmayarak bu 3ü bir araya gelir ve sizi yönetmeye başlar..
Örneğin; Biriyle tanıştınız yada önceden tanıştığınız biriyle Kalp sayesinde seversiniz. Gurur yapıp ağır davranıp ondan bişeyler beklersiniz ve beyninizi kullanıp onun dediklerine kulak verirsiniz kendinizi ona teslim edersiniz. Sonuç mu?
Sonuç olarak beyin ve kalp ile ortak nokta bulup seversiniz..
Tam tersi olarak da beyin ve gururunuzu kullanıp sevdiğinizi belli etmeden sessizce bir süre içinizde yaşayıp bi süre sonrada kesin bir kararla unutup hayatınıza devam edersiniz...
.
.
.
Gururunuzu hep üçüncü planda tutmanız ümidiyle.. ;) ;) .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoksun.. Ve Bu Hoş Değil..
RandomYokluğundaki acı tarifi olmayan,bir yere sığmayan,içinde tuttukça fırtınalar koparmaya yetecek güçte. Ne zaman biter bilmiyorum. Bitmediği her dakika her saniye yenik düşüyorum.. Sensizliğin tarifi yok..