(Kural--->Kalbinin sesini dinle
Dinledikçe ezil,ezildikçe büyü,büyüdükçe hissizleş.. )Sahi defalarca aldanmak insana saçma gelir demi? 'Salak mıyım niye defalarca aldanayım ki?' ama ne derler büyüklerimiz başına gelmeden anlamazsın.. Neye aldanırsın ki sayız olacak kadar? Seversin ama öyle böyle değil harbi seversin cinsiyet farketmez kız ol erkek ol mühim olan gerçekten sevmek değil mi? Sen sevgini önce hissedersin sonra o his büyür paylaşmak istersin. Söylersin söylemeye çalışırsın yada.. Karşıdakinde bi halt yok sevmiyor aslında umrunda da değilsiniz ama işte zaman geçiriyor egosunu tatmin ediyor falan filan.. Bi gün gidiyor öyle bi gidiş ki bu aslında sizi değilde sizinle birlikteyken bile sevmeye devam ettiğini söyleyip gidiyor.. Bakk bakk cesarete bak sen yürek yemiş mübarek.. Siz elinizden geleni yapıyosunuz.. Gitmesin,bitirmesin diye çoooook seviyosunuz ya hani? Herşeyi göze alabileceğinizi biliyor ya hani... Tüm uğraşlarınızı eliyle itip gidiyor.. Sonra profilini takip et,bugün ne yazmış lan? Çevrimiçi kimle konuşuyor acaba? Yazsam mı? Yok lan ne yazacam ki?
(Kafayı yemenizi sağlayacak sorular bunlar tabi..)
Sonra bi şekilde yine konuşma fırsatınız olacak sevdiğinden ayrılmış kötü durumda.. Sizin vicdanınız rahat etmeyecek üzüleceksiniz ama bi yandanda intikam gibi düşünüp canının yanışını izleyeceksiniz.. Yine sizin zayıf noktanızdan vurup hayatınıza girecek maksat ne? Seni seviyor mu sanıyorsun? (Yav he he sjsjsj) sadece boşluğunu dolduracak seninle duygularınla yine oynamaya çalışacak haa tabiiki bunu yine başaracak. Yıkacak sevginizi. Yıkacak gururunuzu,yıkacak tüm hislerinizi,harabe bi halde bırakıp yine gidecek veee yine hüsran.. Acı çek,bağır,ağla kimin umrunda? Bak ne kadar umursamaz ve hâlâ mutlu.. Nefesini içine çekip keser döner sap döner lafını içinizden geçireceksiniz..
Günler....
Günler...
Günlerrrrr ve
Günler sonra tamamen yalnız kaldığında ve onu gerçekten sevdiğiniz dank ettiğinde yine size bi şekilde ulaşacak ve ağlayarak sizden bir şans daha isteyecek. Ama yooook o tren çoktan kalktı demi? Sizde hissizleştiniz.. Son sözünüzü de
'Ulan sen beni çok üzdün be..' olarak bitirip gideceksiniz...
Seversen gerçekten seversen defalarca aldanmaya meyilli olup hissizleşene kadar da aldanmaya devam edersin..
.
.
.
.
.
Umarım sizlerden bişeylerde vardır.Desteğiniz için şimdiden Teşekkürler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoksun.. Ve Bu Hoş Değil..
RandomYokluğundaki acı tarifi olmayan,bir yere sığmayan,içinde tuttukça fırtınalar koparmaya yetecek güçte. Ne zaman biter bilmiyorum. Bitmediği her dakika her saniye yenik düşüyorum.. Sensizliğin tarifi yok..