F-ja
Kr-krysi B-Bunia
...................................................................................................................................................
F-witajta ludziska jak tam życie ?
Kr-Dobrze :) A i tak witojta wy moje powidła
F-Więc Krystyno nadszedł ten dzień
(w tle:PA BA BAAAAAA)
F-opowiesz nam o swoim dzieciństwie
Kr-nie
F- :(
Kr-huehuehuehue , to był żart plebsie
F-uffffff...dobra zaczynaj
Kr-A więcc może zacznę od początku:
Mam na imię Krystyna Sarkazma Golgotha Córka nikogo Anna Brunchilda Dżemownicka III
i mam milion 500 sto dziewięćset lat , moja mama to córka złego a tata to pomiot dziobaka i zmechaconej tchórzofretki (pluszowej).Dorastałam wychowywana przez sasqacze i inne hominidy.
Po porodzie ( który trwał 13h) jak lekarz mnie zobaczył to tak się wystraszył że aż dostał konwulsji podczas których wypuścił mnie przez okno, na szczęście upadłam (z piętra nr666) na chodnik co złagodziło upadek. Dziwnym trafem 3 h po porodzie umiałam polować więc żywiłam się gołębiami i szczurami.Pewnego dnia po obfitym posiłku drzymałam na stosie dorodnej Gomułki gdy nagle podniósł mnie jakiś bezdomny , to też zwróciłam na niego swoje wszystkie osiem oczek i okazało się że to ten lekarz który przyjmował mój poród , najwyraźniej stracił zmysły boooo... chciał kopulować z latarnią , ale nie ważne , uciekłam od niego w w czasie pełni księżyca uciekłam do lasu, i tam przez resztę mojego dzieciństwa żyłam i rosłam ... i to właśnie tam poznałam Bunie :)
F-jak ?
Kr-to było coś takiego:
Kr-DŻEM!!
B-MASŁO!?
Kr-DŻEM!
B-MASŁO!
KR-No, podeszłyśmy do siebie obwąchałyśmy swe odbyty na znak wiecznej przyjaźni i już nigdy się nie rozstawałyśmy. Do czasu aż Bunia se chłopa nie znalazła i mnie zostawiła
F-IIIII...nie masz jej tego za złe ?
Kr-A niby czemu? Więcej dla mnie dżemu .
F-Ahaaaaaa.. dobra mam pytanie czy masz rodzeń stwo?
Kr-miałam ale se zjadłam z powodu , żeby mi żadne z nich DŻEMU nie podjadało
F-0_0 Fajnieeeee,,,Dobrze więc kochani moi kończymy ten występ do zobaczyska!!
Kr-DŻEM
KANIEC
YOU ARE READING
Krysia Opowiada :),,Bójta się''
HumorKr-Zbałamuce wassss F-za co? ( A i kolejny rozdzał ,,Krysia Opowiada_HUEHUEHUE_'' wsawię za tydzień :)