Taşınıyoruz

90 1 0
                                    

O akşam odamızda oturmuş Dilayla konuşuyordum.Birden içeriye babam girdi. Acilen salona toplanmamızı istedi.Ben de telefonu kapatıp salona gittim. Küçük kardeşim,ben,abim,annem babamı dinliyorduk.Babam bize İstanbul'a taşınacağımızı söyledi. Anlaşılan bu kararı herkes benimsemişti,ben hariç.Sonra ben üzüntü içinde odamıza gittim,ağlamaya başladım. Bir kaç dakika sonra babam yanıma geldi,elinde ki peçeteyi bana verdi. Bana neden ağladığımı sordu.Ben de Dila ile ben çok iyi anlaşıyoruz onu bırakamam" dediğimde babam ayağa kalkıp "Gitmek zorundayız kızım"dedi.O odadan çıktıktan sonra ben yine hüngür hüngür ağlamaya başladım. Sonra Dila bana mesaj attı"hâlâ babanın konuşması bitmedi mi?"diye.Bende ona olan olayları anlattım çok üzüldü.Gece boyunca mesajlaştık. Ertesi sabah uyandığımda saat12:30 idi. Ben okula geç kaldım telaşıyla dolanırken annem bana"kızım senin bugün okuldan kaydını almaya gideceğiz dün akşam alarmını ben kapattım"dedi.Okuldan kaydımı almıştık ben Dila ve diğer arkadaşlarımla vedalaştım.Babam o gün bankadan kredi çekip valizini toplayıp İstanbul'a gitti.Bizde evdeki eşyaların hepsini sattık. Babam bize İstanbul da ev tutmuş mobilyalar alıp evi temizletmiş beni de bir okula kaydedip servisimi ayarlamış. Kısaca ne lazımsa her şeyi ayarlamış.Bir hafta sonra babam eve geri döndü. Bizde valizlerimizi topladık.Arabaya binip yola koyulduk.İki günlük yolculuktan sonra nihayet İstanbul'a varabilmiştik.

Kaçak KızWhere stories live. Discover now