BÖLÜM 1

2.2K 69 4
                                    

Merhaba arkadaşlar bu bizim 2. Kitabimiz. Ama yinede eksiklerimiz mutlaka olacaktır.  Eksiklerimizi gördüğünüzde lütfen söyleyin. Ve bu hikaye tamamen kendi kurgumuzdur!! Asla çalıntı ve benzeri degildir. Eğer bizim kitabımıza benzer bir kitap okuduysanız lütfen önyargılı olmayin!! Biz kendi kurgumuza benzer kitap okumadik!! Neyse lafı fazla uzattım.  İyi okumalar.
************************************

İşe kendimi tanıtmakla basliyim. Adım Can KESKİN.  Keskin Holdinginin velihatıyım. Ama şirketin başına geçmek istemediğim için öğretmenlik yapmaya başlıcam. Lise öğrencilerine beden eğitimi öğretmeni olarak giricem. Sadece 11 ve 12. Sınıflara... 21 yaşındayım. Bu yaşıma kadar bir kere aşık oldum. Ve aşık olduğum kişi uğruna canımı vericek kadar çok sevdim onu ama o ne yaptı... Beni ALDATTI!! Onu unutmam çok uzun sürdü.  Ama artık onu unuttum benden.4 yaş küçüktü ama yaş farkı bizim için engel değildi.  Neyse konu dağıldı.... Şu an üzerime siyah dar kot pantalonumu ve siyah üzerime yapışan t shirtümü giydim. Saçlarımı dağınık bırakıp arabama bindim ve okula sürdüm.

*************

Okulun önüne arabamı park ettikten sonra arabadan indim ve okulun bahçesine girdim. Zaten girdiğim gibi tüm gözler bana döndü. Bu duruma alışkınim. Kızlar salyalarini toplamaya calisirken erkekler kızgınlıkla bana bakiyordu. Bu duruma güldüm. Direk müdürün odasına gidip gireceğim ilk sınıfı öğrendim. 11-F ye giricektim. Zilin calmasini bekleyene kadar kantine gidip kahve aldim ve masaya oturdum. 10 dk sonra zil caldi ve öğrenciler yavaş yavaş kantinde gittiler. Bende ağır adımlarla ilk gireceğim sınıfın önüne geldim ve içeri girdim. Tüm gozler bana dönmüştü... YİNE! !

-EVET ARKADAŞLAR BEN YENİ BEDEN HOCANIZ CAN KESKİN. OTURABILIRSINIZ.

Dedim. Ve yoklama almaya başladım.

Eda bulut
-burda.
Enes Şimşek
-burda.
Ela Altınel
-burda.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Güneş barlas
Güneş barlas

Tam bu sırada içeri kahve saçlı çok güzel bir kız girdi.

-Hocam çok özür dilerim. Geç kaldığım için...

-Adın?

-güneş barlas

-Bidaha olmasın çabuk gec yerine.

Dedim ve kendimi tanitmaya basladim.

- Evet kendimi bidaha tanitiyim. Can KESKİN. Yeni beden eğitimi öğretmeniyim. 21 yaşındayım. Sizden 4 yaş büyügum yani. Eğer bir sıkıntınız olursa bir arkadaş gibi dinlerim...

Dedim. Tanışma fasli bittikten sonra bir kaç sınıfa daha girdim. Okul bittikten sonra çıkışta güneş i ve bir çocuğu sarilirken gördüm.  İçimde tuhaf şeyler oluyodu. Sanki... sanki... kiskanc.. aman ne diyorum ben yaa daha yeni gördüğüm kızı. .. neyse direk arabama binip bara sürdüm. Bara geldikten sonra direk shot atmaya başladım. Bir kaç içkiden sonra eve doğru yol aldim. Eve geldikten sonra duş aldim ve direk yataga girdim.  Bugün çok yorulmustum. Gözlerimi kapattigimda gözümün önünde sadece kahverengi o güzel saçlar vardı........

**********
(+1vote ve +1 yorum)yeni bölüm gelir. Canlar..

SANIRIM ÖĞRENCİME AŞIK OLDUM!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin