Merhaba arkadaşlar. Hikayeyi okuduktan sonra beğenilerinizi ve şikayetlerinizi yorumlamayı unutmayın...
Sabah annemin "Haydi Ege, kalk artık sabah oldu" demesiyle uyandım. Saate baktım 7:30'du. Bugünün okulun ilk günü olduğu aklıma geldi.
Yataktan acele ile kalktım ve okulun başlangıçını kendime yediremez bir şekilde "Tamam anne, uyandım." Dedim.
Yüzümü yıkadım ve o an gördüğüm rüya gözümün önüne geldi. Bir kız vardı, ve kendini benden saklamaya çalışırcasına ceketinin kapşonunu giymişti. Yüzünü göremeden uyanmıştım.
Kahvaltımı ettim ve çantamı sırtıma taktım. Yeni bir gün ve yine yeni umutlar diye mırıldanarak yürümeye başladım.
Metroya bindiğimde içimi güzel bir his sardı. Etrafıma bakınırken bir kız gördüm. Ayrıca gördüm mü yoksa hayal gücümün bir oyunu mu diye gözlerimi ovuşturdum.
Ama o kız gerçekti ve çok güzeldi. Metro durağa yaklaşınca yere yığıldım çünkü dalgındım ve elimi demire tutmayı unutmuştum.
Ayağa kalktım ve kızın bana doğru baktığını ve kıkırdadığını gördüm. Okula doğru yürümeye başladım.
Sınıfa girdim. Görünüşe göre benden önce gelenler de olmuş. Ortalardan bir sıra seçtim ve oturdum. Gördüğüm rüyayı düşündüm ve "O kız kimdi?" "Neden benden gizleniyordu" gibi şeyler düşünmeye başladım.
Sonra içime metrodakine benzer bir his geldi. Sınıfın kapısına baktım ve onu gördüm. Gerçekten oydu ve rüyamdaki gibi kapşonunu giymişti.
Sarı saçlarının arasından ela gözleriyle bana baktığını görebiliyordum. İlk görüşte aşk derlerdi ya bende de aynısı olmuştu.
"Günaydın" dedi ve benim yanımdaki sıraya oturdu. İşte o an ben koptum. Allah ne güzel insanlar yaratıyordu.
Ben de kekeleyerek "Gü gü günaydın." Dedim. O da "Ben seni bir yerden hatırlıyorum ama nereden" dedi.
Bende "Metro da düşmüştüm" deyince yüzü kızardı. Zil çaldı. Herkes sırasına geçti ve öğretmen yoklama aldı.
Bir kağıt parçasına birşeyler yazıp öğretmenin arkasını döndüğünde kızın masasına attım.
Kız mektubu aldı ve okumaya başladı:
"Merhaba ben Ege. Sen de adını mektubu oluduktan sonra arkasına yazarsan sevinirim. Konuya gireyim. Ben seni ilk gördüğümde rüyadaydım ve sen benden saklanıyor gibiydin. Sonra yüzünü metroda gördüm ve sana tutuldum. Sen çok güzelsin. Eşsiz ve benzersiz bir yanın var. Ben de sana bu yüzden aşık oldum..."Kızın güldüğünü ve birşeyler mırıldandığını gördüm. Sonra mektubun arkasına "Benim adım da Elaya" yazdı.
Elaya, çok güzel bir isimdi. Teneffüs zili çaldı. Bana gel dermişçesine elini salladı ve beni bir kenara çekti.
"Bak" dedi "Ben de senden hoşlanıyorum tamam mı? Biir bunu kimseye söyleme. İkii bana öyle bakmaktan vazgeç. Fark edecekler. Ve üüçç bundan sonra hep burada yüz yüze konuşacağız.
Ders zili yine çaldı ve öğretmen girdi. Ben Mutlu ve heyecanlı bir şekilde yerine oturdum.
Okul bitmiş ve eve gelmiştim. Köpeğim yine üzerime atladı. Ben onu kucağımdan attım.
Çantamı yere attım ve yatağıma yığıldım. Çok güzel bir gündü dedim. Sonra telefonumu elime aldım.
Elaya'ya mesaj atmaya başladım. -Numarasını okul sonunda almıştım.-"Naber" "Nasılsın" derken "Şimdi biz neyiz" diye sordum.
Elaya aktif gözüktüğünde yine aynı soruyu sordum. O da "Galiba şimdi biz sevgiliyiz" dedi. Şimdi ben ne yapayım da kalbimin atmasını sağlayım.
Uzun süre mesajlaştık. O bana kendinden ve ailesinden bahsetti. Ben de ona kendi hayatından hobilerimden ve ailemden bahsettim. Böyle mesajlaştık.
Akşam olmuştu. Yemeği mikrodalgaya koydum. Sesi duyunca yemeği alıp yemeye başladım. Heyecandan lokma boğazımda kaldı.
Yatmaya hazırlandım ama onu düşünmekten uyuyamadım. Yarının güzel geçmesi dileğiyle uyumaya çalıştım.
Yeni bölüm 21.03.2016'da. O güne kadar hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Kızı
Teen FictionAna karakterleri (Ege ve elaya) gerçek olan bir genç kurgu hikayesi...