Yine merhaba arkadaşlar. Önceki bölüm biraz kısa oldu ancak bu bölümde telafi edeceğim.
Hafta sonu olmuş, kahvaltı ederken telefonuma bir mesaj geldi. Telefonuma doğru uzanırken de kapı çaldı. Kapıya bakayım derken de vazo kırıldı.
"Ne oluyor lan" diye bağırdım. O sırada kapı tekrar çaldı. Ben de "Patlama tamam geldim!" Dedim
Kapıda Elaya vardı. Üzerinde pamuk şeker renginde bir mini etek vardı. Saçı zaten başka güzeldi. Ama gözleri...
O gözler beni baştan çıkardı. Ona baktıkça bana birşeyler oluyor. Bir süre böyle kaldık.
Sonra kendime gelince "Buyurmazmısın" dedim. O da bir koltuğa yayıldı. Ben de onun karşısına oturdum.
"Ne oldu" dedim. O da "Sevgilimi ziyaret etmek istedim, çok mu?" Dedi. Uzun süren bir sessizliği köpeğimin havlaması bozdu.
"Ne var yine" dedim. "Ha anladım, seni sevgilimle tanıştırayım. Hani sana ondan bahsetmiştim yaa" dedim.
Elaya da "Çok tatli bir şey buuu" diye bağırdı. "Adı ne" diye sordu. "Ponçik" dedim. "Tamam ponçik ben de Elaya tanıştığıma memnun oldum."
O da tanıştığıma memnun oldum dermişçesine havladı. "Bir şey yer misin" diye sordum. "Yok ben zaten arkadaşlarımın yanından geliyorum orada birşeyler yedim; ama soğuk birşeyler içsek olur"dedi.
"Tamam" dedim. Mutfağa gittim ve milkshake hazırlamaya başladım. Tam çilekleri keserken başım dönmeye başladı. Kendimi yerde buldum.
Gözlerim kapanıyordu. Ponçik in ve Elaya'nın bana doğru koştuğunu gördüm ve o an gözlerim kapandı.
Uyandığımda bir yatağın üzerindeydim. Başımı tuttum. Başım patlıyor gibiydi. Sonra Elaya'nın tedirgin sesini duydum.
Elaya'nın yanında birisi vardı. Galiba kızdı çünkü bir topuklu ayakkabı sesi duydum.
"Ne oldu bana" dedim. Elaya ve arkadaşı bulunduğum odaya doğru geldiler. Elaya yanıma geldi.
"İyi misin" dedi. "Başım zonkluyor ama iyiyim" dedim. Yanındaki kıza göz gezdirdim. "Sen kimsin" diye sordum.
Elaya "Bu benim kankam, Melis." Dedi.Bir kaç saat sonra ayağa kalkmıştım. Köpeği gezdirdikten sonra merdivenlerden çıkarken bende kendi kankamı aradım.
Eve girdiğimde ikisi de koltuğa yatmış, uyumuşlardı. Ses çıkarmadan örtüleri aldım. İlk başta Melis in üzerine örtüyü örttüm.
Elaya'nın yanına gelince bana döndü. Ben de yavaşça onu örttüm. Gözleri yavaşça açıldı ve "Ne tip tip bakıyon" dedi.
"Sen uyu" dedim. O da gözlerini kapattı. Ben birkaç saat onun yanıbaşında durdum.
Bir 1.30 saat sonra ikisi de uyandılar. Ben ise Elaya'nın koltuğunun yastığına başımı koymuş uyuyordum. Elaya bana doğru bakmaya başladığını hissettim.
Sonra kapı zili çaldı. O anda ben fırladım. Kapıyı açtığımda Berkay kapının önünde bana doğru kızgın bir şekilde bakıyordu.
"Ne telefonunu açmıyon kanka merak ettim" dedi. Ben de onu içeri aldım. " Pardon kanka uyuya kalmışız" dedim
"Kalmışız mı?" Dedi. Ben "evet kalmışız" dedim ve onu salona çektim
Berkay "Merhaba ben Berkay" dedi.Melis "Bende de Melis tanıştığıma memnun oldum" dedi. Elaya da kendini tanıttı. Sonra benim başım yine patlamaya başladı.
Başımdan sanki damarlarım çıkacakmış gibi bir ağrıydı ve ben buna dayanamıyordum. Elaya "İyi misin, istersen bir hastaneye gidelim"dedi.
"Yok ben iyiyim" dedim. Berkay "Hadi abi bir hastaneye gidelim inat etme." Dedi. Ben de herkes ısrar edince "Tamam" dedim.
Hastaneye girdik. Hastanede bir sürü sedye ve doktorlar vardı. Ben etrafıma bakınırken bir anda başım çatlayacakmış gibi bir his geldi.
Bir anda geldiği için acıya dayanamadım ve yere yığıldım. O sırada Berkay'ın beni taşıdığını hissettim.
Gözümü açtığımda bir odadaydım ve üzerimde ondan fazla kablo vardı. Adı kablo mu bilmem çok hastaneye gitmedim şu zamanlar.
Doktorun "Sadece bir kişi girebilir" dediğini duydum. Sonra Elaya'nın girdiğini gördüm. Bir süre konuştuk. O gece beni taburcu ettiler.
Gece herkes yine birşey olur diye benim evimde kalmışlardı. Sabah olmuş kahvaltı ederken Elaya ile "Size birşey söyleyeceğiz" dedik.
Meraklandılar. Sonra aynı anda "Biz sevgiliyiz" diye bağırdık. O anda ikisinin de lokması boğazına takılmıştı.
Kahvaltımız bitmiş, masayı topluyorken Elaya'nın ayağı kaydı ve benim üzerime yığıldı.
Onu kaldıracakken gözlerimiz birbirine bakmaya başladı. O an gözlerinde bir parıltı gördüm. Sonra onu kaldırıp iyi olup olmadığını sordum. "İyiyim" dedi.
Bir süre sessizlikten sonra "Haydi kalkın çok sıkıldım. Bir dışarı çıkalım belki birşeyler içeriz" dedim.
Çıktık. Berkay'ın arabası vardı. Ben Elaya'ya arka kapıyı açtım. Melis öne geçti. Ben de diğer kapıdan Elaya'nın yanına arkaya otudum.
Ben Karşıyaka sahile gitme önerisinde bulundum. Onlar da kabul ettiler. Zaten tanıdık bir yerdi, zorluk çekmezdik.
Arabadan hep beraber indik. Kafeye girdik. Girdiğimizde bizi beyaz saçlı ve sakallı bir amca karşıladı.
"Merhaba Tahsin amca" dedim. "Bize güzel bir masa gösterir misin?" Tahsin amca dördümüzü şöyle süzdü ve "Vayy Berkay bey de buradaymış ancak bu kızları tanımıyorum" dedi.
Ben de ona yanımdaki kız ile sevgili olduğumuzu ve adının da Elaya olduğunu söyledim. O da şok olmuştu.
Nedense herkes benim sevgilimin olmasına şaşırmıştı. Ne vardı ki. Benim de bir sevgilim olsun istedim oldu da çok mu?!
Masaya oturduk. Tahsin amca menüyü getirdi. "Haydi milkshake içelim. Zaten bir yapamadım sana Elaya" dedim. "Bana Elaya değil de Ela desen daha hoşuma gider" dedi.
Milkshakeler geldikten sonra içmeye başladık. O an benim elim Ela'nın elinin üzerine düştü. Ama farkında değildim.
Berkay da bir anda "Ahh şu genç sevgililer" dedi. Birkaç dakika sonra güneş batmıştı. Biz de bir restorana gitmeye karar verdik.
Kafeden çıktık ve restorana doğru yöneldik. Canlı müzik falan da vardı. İlk başta yemek yedik. Sonra bir şarkı çaldı. Ve adam "Haydi gençler dansa çıkın" dedi.
Berkay kulağıma fısıldadı. "Hadi abi dansa kaldırsana elayı" dedi. Ben ayağa kalktım ve elayı dansa kaldırdım. Bu sefer Berkay olmadaydı aklımın ucundan bile geçmezdi.
Neyse dans etmeye başladık. Sonra bir ara Ela'nın ayağı benimkine takıldı ve tam yere düşecekken onu tuttum.
Gözlerimiz karşı karşıya gelmişti ve birbirimize bakıyorduk. Sonra ben onu öptüm ve "İyi misin" diye sordum.
"İyiyim"dedi. O gece inanılmazdı. Eve 2.30da döndük. Ben elayı düşünerek uyudum.
Arkadaşlar bundan sonra hikayeler 2 gün arayla yayımlanacak. Okuduktan sonra oylamayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Kızı
Teen FictionAna karakterleri (Ege ve elaya) gerçek olan bir genç kurgu hikayesi...