İLK KARŞILAŞMA

91 6 5
                                    

Hep beraber Buketler de otururken Duru birden üstümüze atlayıp Berk adında biriyle tanıştığını söyledi gözlerinin içi parlıyordu yaklaşık 1 saat Berki anlattıktan sonra bizi onla tanıştıracağını söyledi başta itiraz etsek bile kabul etmiştik   mağlüm Durunun ağzına kimse düşmek istemez hepimiz hazırlanmaya başladık yırtıklı kotla  beyaz tişört giydim üstüne de kot ceketimi bukette yırtıklı kotla kazak giymişti duru da yırtıklı kot kazak ve kot ceket hazırlanmamız bitince berk in yanına doğru gittik 1 saatlik yol sonunda berk in yanına gitmiştik selamlaşıp yürümeye başladık bi banka oturup sohbet etmeye başladık iyi bir çoçuğa benziyordu yada bunun için erken düşünmüştüm berk in eski sevgilimin en yakın arkadaşı olduğunu öğrenmiştim ve hakanın bana çektirdiği şeyler gözümün önüne geldi gözlerim dolmaya başlarken biraz dolaşacağımı söyleyip yanlarından ayrıldım daha fazla kendimi tutmayıp göz yaşlarımın akmasına izin verdim sert birşeye çarpıp yere tam yapışıcakken bi kol belimi tuttu şaşkınlıkla hemen kendimi toparlayıp pardon dedim adını bilmediğim çocuk ağladığımı fark edince yüz ifadesi değişti durumu toparlayarak ben ayaz diyerek gülümsedi bende burukça gülümseyerek masal dedim tanıştığıma memnun oldum masal dedi cümlesini telefonun sesi kesti bişiler konuşup yanıma geldi görüşürüz masal görüşürüz ayaz diyerek yürümeye devam ettim hoş çocuk aslında ne diyorum ben telefonum çalınca durdum efendim duru nerdesin kızım sen yürüdüm biraz noldu hadi gel kalkıcaz dedi tamam diyip kapattım telefonu 20 dakika sonra yanlarına gittim  berkle kızları gördüm nerdesin kızım sen kac saattir diyen duruya dönüp geldim işte noldu dedim eve gidiyoruz berk bizi eve bırakıcak diyip arabayı işaret etti ben binmem dedim masal hadi ben kendim giderim binmem ben bende masalla giderim tek gitmesin diyen bukete döndüm başımla onayladım berk o zaman biz gidelim dedi ve arabaya yöneldiler bizde buketle eve doğru yürüdük hakanla yaptığımız araba kazasından sonra kimsenin arabasına binmiyodum binmeye korkuyodum aslında eve geldiğimizde buketi öpüp apartmana girdim asansör de nefes alamadığım içiin merdivenlere yöneldim kapıda annemi görüp gülümsedim odama geçip pijamalarımı üstüme geçirip yatağıma attım kendimi tüm olanlar film şeridi gibi gözümün önünden geçince ayaz aklıma takılmıştı belirgin yüz hatları ve kasları vardı yakışıklı çocuktu şimdi gerçi bida nerde karşılaşacağız derin düşüncelerle uykuya daldım sabah alarmın sesiyle uyandım zar zor yataktan kalkıp iğrenç okul kıyafetlerini giydim buketi aradım hazırım ben hazır mısın kanka ben duruyla çıktım sabah berk geldi okula bıraktı bizi çok ısrar etti bişey diyemedim tamam ben giderim o zaman diyip kapattım kulaklıklarımı alıp evden çıktım annem arkamdan kahvaltı diye bağrınca aç değilim deyip merdivenlere yöneldim okul fazla uzak olmadığından yürüycektim hem hava almış olurdum okula yaklaşınca müziği kapatmak için telefonu elime aldım bişey hızla çarpınca yeri boyladım yavaş olsa...

VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN^^

TESADÜF  AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin