SIZI!!!!

57 2 3
                                    

multide buket ve duru

yavaş olsana ya diye bağırarak karşımda ayazı gördüm ayaz diye şaşırınca gülümsedi şey pardon bende bu okuldayım diyerek yerden kalkmama yardı etti beraber okula doğru yürüdük hangi sınıftasın diyen ayaza dönüp 11/H sen dedim bende dedi yeni gelen öğrenci sensin o zaman diyerek gülümsedim aynen dedi sınıfa girdik boş bi yere geçtim oda yan sırama geçti ilk ders yabancı dil olduğundan uyudum direk biri tarafından uyandırılınca ayaz dı zil çaldı kalmıycak mısın artık dedi kalkıp buketi aradı gözlerim bu niye derste yoktu telefonumu çıkarıp bukete mesaj attım nerdesin kızım erken gelmedin mi sen kanka Duru larlayım ya geç gelicem tamam dikkatt et diyip telefonu çantama koydum kafamı çevirdiğimde ayazla göz göze geldik gülümsedim hemen yanıma oturdu ee anlat bakalım dedi ne anlatıyım o gün neden ağlıyordun derin bir nefes alıp boşver dedim anlat dinlerim dedi ciddi misin bakışı attım yeni tanıdığım bi çocuğa hakanın bana yaptıklarını mı anlatıcaktım boşver deyip sıradan kalktım kolumdan sertçe oturtup sıkmaya başladı anlat dedim dedi canımı acıtıyosun dedim anlat masal dedi sanane ya sanane deyip lavaboya koştum herhangi bi kabine girip ağlamaya başladım kurtulamıyodum bi türlü hakan dan kendime gelip sınıfa girdim ayaz yanıma gelip şey pardon seni öyle görünce bilmek istedim canını yakmak istememiştim kusura bakma dedi önemli değil ayaz peki nasılsın şimdi iyiyim sen iyi bende yanında oturabilir miyim oturabilirsin diyip gülümsedim ders dil anlatım dı hocanın dediklerini not alırken ayaz  ın beni izlediğini fark ettim rahatsızlıkla yerimde kıpırdadım neden rahatsız olmuştum ki aksine güzel bir his ti yada kafam fazla karışık hakan dan sonra hayatıma kimseyi almamıştım tam 2 sene artık almalı mıydım ayazın sesiyle başımı ona çevirdim fazla düşünüyorsun dedi düşünmem gereken çok şey var dedim mesela dedi dalga geçer gibi anlayamayacağın şeyler boşver dedim bitek sen düşünmüyorsun yada bitek senin başına birşey gelmiyor dedi sert bir sesle sinirlenmiştim  sanane benden ya gitsene sen benim başımdan diye bağırdım hocanın sesiyle sesimi kısaltarak git başkasıyla uğraş ayaz dedim ayaz elini sıkarak sınıftan çıktı o kadar sinirliydim ki arkasından bende çıktım ayaz diye bağırdım cevap vermeden yürümeye devam etti adımlarımı hızlandırıp kolundan tuttum konuşmaya başladım 2 sene boyunca düşünüyorum ben kendime gelemiyorum kurtaramıyorum kendimi ondan dedim gözlerim dolmaya başlarken çok kötü şeyler yaşadım çok sevdiğim aşık olduğum adam bana yapmadığı şeyleri bırakmadı çok canımı acıttı o izler dedi sırtımı kastederek araba kazası geçirmiştik dedim o günü hatırlayarak ilkildim bak ben seni tanımaya çalışıyorum seninle ilgili herşeyi bilmek istiyorum dedi şaşkınca ona bakarak neden dedim.

-AYAZ DAN ;

Ne diycektim şimdi neden onu tanımak istediğimi ben bile bilmiyoken ne diycektim neden tanımak bilmek istiyodum onla ilgili herşeyi saçları o mavi gözleri beni etkiliyodu ama bu ne hoşlantı nede sevgiydi 2  gün önce tanıdığım bi kıza ne hissedebilirdim zaten masalın sorarca bakışlarına cevap verdim en sonunda arkadaş olmak için dedim arkadaşmı gerçekten ayaz diycek bişey bulamamıştım masal gülümseyince gülümsedim bende zil çalınca sınıfa girdik. Tepkim için kusura bakma daha önce ne yaşadığını bilmiyorum dedim önemli değil dedi ee anlat biraz kendini dedim gülümseyerek masal sayer ben 2 kardeşiz ege adında 2 yaşında kardeşim var dedim bu kadar mı dedi aklıma gelen bu kadar diyip gülümsedim sen anlat dedim ayaza ayaz korkmaz bi abim var mert benden 2 yaş büyük babam iş adamı annemin de küçük bi butiği var dedim bi abimin olmasını isterdim dedim merti sana verebilirim dedi ikimizde güldük anlaşamıyo musunuz dedim pek anlaşamayız dedi ayazı çözemiyordum nazik mi sert mi belli değil di ama bende onu tanımayı istiyodum nedensizce çok tanımayı istiyodum matematik dersine girince direk uyudum şu ders neden vardı ki burnuma bi şey sürtülünce gözlerimi açtım ayaz saçlarımı burnuma sürtüyodu çok uyuyosun bide horluyosun diyip gülümsedi be ben horlamam dedim yapma masal tüm sınıf horlamanı dinledik kafana defter fırlatırım bak sus ben horlamam bi kere dedim gülmeye başladı uyuz çocuk kafasına defter yerine sıraları fırlatmalıyım sülalesi de böyledir bunun  tipsiz şey seni duyuyorum dedğinde hemen toparlandım ben dışımdan mı konuşmuştum diye sordum hayır bakışlarına bakarsak sövmediğin bi bizim bakkal hüseyin amca kaldı dedi bence sus senin için düzenlediğim suikas planlaını duymak için hazır olduğunu sanmıyorum dedim gülümseyerek bakmaya devam etti hadi ama 2 dakika gülümsemeden dur be çocuk zil çaldığında toparlanıp ayaklandım seni eve bırakabilirim dedi ayaz sağol yürüyeceğim dedim o zaman eşlik edeyim dedi sağol ayaz ama tek yürümek istiyorum zaten yakın mesafe dedim peki dedi ve yanından ayrıldım okulun bahçesinden çıktım biraz yürümek istiyodum yolu uzatarak arka sokağa geçtim karşımda hakanı görünce duraksadım geri dönüp yürümeye başladım masal diye seslenmeye başladı devam ettim yürümeye kolumdan çekince duvara sertçe yasladı canım çok acımıştı güzelim neden beni aramıyosun dedi iğrenç gülüşüyle bırak beni hakan dedim saçlarımı çekmeye başladı sana seni bulucam dedim dimi masal şimdi napıcaksın diye çekiştirmeye devam etti saçlarımı 

AYAZ DAN

Masal bırakmamı istemeyince arabama yöneldim hocalar sorun çıkarıyo diye arkaya park ettiğim arabaya doğru ilerlerken masalın sesibi duydum hızla oraya gidince bi çocuğun masalı çekiştirirken gördüm çocuğu duvara yapıştırırken oo ayaz korkmaz da burdaymış özlettin kendini ayaz hakan koç seni en son kötü b halde bırakmıştım çabuk toplamışsın senin masalın yanında ne işin var lan diye bağırmaya başladım masal benim sevgilim asıl dedi sorarca masala baktım başıyla onaylamayınca yumruk atmaya başladım bda seni bu kızın yanında görmüycem hakan duydunmu beni diyerek vurmaya devam ettim masal kolumdan tutup gidelim artık lütfen dedi bu burda bitmez korkmaz dedi bitmiycek koç dedim iyi misin sen bişeyin varmı dedim masala biraz acıyo o kadar ne yaptı sana o ibne bişey yok ayaz biraz acıyo o kadar nerden tanıyosun o pezevengi dedi ayaz eski sevgilimdi sabah anlattığım şeyler vardı ya o işte o dedim çenesi kasıldı sen nerden tanıyosun onu cevap vermedi hakanla ayaz nerden tanışıyo olabilirlerdi ki düşman oldukları belliydi birbirlerini sevmedikleri de belli soy isimleriyle hitap ediyolar bi arabanın yanında durduğumuzda ayaz bin dedi yok binemem ben dedim kızım insanı delirtmesene bin işte ayaz ben binemem o kazadan sonra hiç kimsenin arabasına binemiyorum dedim sırf bu yüzden gideceğimiz her yere yürüyerek gidiyorduk masal tamam yavaş kullanıcam bin artık yürüsek dedim masal biner misin iyi ben yürürüm o zaman diyip yürümeye başladım ayaz kolumdan tutup yürü başımın belası dedi yol da hiç konuşmayarak 20 dk yürüdük bizim apartman gözüme görününce geldık dedim sabah seni almaya gelicem bana numaranı ver dedi buna gerek yok ben gelirim dedim hakan la bida karşılaşırsan tek olmanı istemiyorum dedi aslında haklıydın bende tek olmak istemiyodum ama onun korumasınıda istemiyodum ben bakarım başımın çağresine diyip apartmanın merdivenine yöneldim üstümü değiştirip yemek yedim yemeğim bitince ışık hızında odama koştum annem arkamdan bağırmaya başladığında telefonu mu alıp buket i aradım sonra konferansa duruya aldım olanları tek tek anlatım endişelenerek iyi misin dediler iyiyim biraz acıyodu geçti dedim buket ayaz kim kızım bizim niye haberimiz yok ya dişarı çıktık ya orda çarpıştık öyle tanıştık dün de çarpıştık sonra aynı sınıftaymışız işte falan  dedim kızlar gülmeye başlayınca ne gülüyosunuz kızım alla alla dedim nasıl bi tesadüfse hep çarpışmak diyip güldüler ağızarına düşmüştüm işte neuse çok yazdı öptüm diyp kapattım ve uyumaya başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TESADÜF  AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin