Inceputul

310 14 4
                                    

Sakura pov.

O alta zi obijnuita de primavara in care este frig afara, bate vantul si sta sa ploua. Stau in capera mea si ma uit cu vantul zbulge fiercare petele din ciresul care de-abia inflorise. Eu sunt Sakura Haruno, o fata de 17 ani cu parul roz si ochii verzi, mereu mi-am urat viata si parintii, pate va intrebati de ce imi urasc parinti? E simplu, prin faptul ca ma trateaza ca pe un nimic, pur si simpul sunt invizibila, am un frate mai mare ca mine de 22 de ani pe nume Kiba. De ajuns cu vorba despre mine. Ma ridic din pat, cobor jos. Imi fac micul de jun, mananc, urc in camera mea si ma schimb de pijamale intr-un plovor roz si o perechie de blugi, ma incalt in adidasi mei portocali de la VENUS, imi iau ghiozdanul si plec spre scoala. Pe drum spre scolala se pune o ploaie incep sa fug. Ajung la scolala, cand sa intru am alunecat. Ma inchis ochii asteptand contactul cu pamantul ud care nu mai venea. Deschid ochi, un baiat brunet pe care nu l-am mai vazut prin scoala ma prins.

Sakura: Buna!

???:Buna!

Sakura: Esti nou?

???: Da, ma numesc Sasuke.

Sakura: Eu ma numesc Sakura.

Sasuke: Incantat.

Sakura: Placerea e de partea mea, multumesc ca mai prins cand am alunecat.

Sasuke: Nu ai pentru ce.

Intram in scolala.

Sasuke: Ce ora ai?

Sakura: Istorie.

Sasuke: Si eu.

Sakura: Atunci mergem amandoi.

Ajungem la sala de curs numarul 12. Intru inauntru si ma asez in banca.

Hey! Acesta este "prima" mea carte. Sper sa va placa.

Iubirea Te OmoaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum