Imaginati-va ca zapapada este gresie :))Sakura pov.
Inchid telefonul. Ma uit in jur dupa restaurant. Ma intorc cu fata spre cladirea din spatele meu si ce sa crezi restaurantul era in spatele meu. Intru in restaurant. Imi caut cu privirea parinti, sunt la o masa mai retrasa. Ma indrept spre masa. Ma asez pe scaunul de langa mama.
Sakura: O sa avem de discutat acasa.
Mama: De ce?
Sakura: Pentru ca mai pus sa ma imbrac in rochie si mai lasat sa ma invart ca o proasta dupa restaurantul asta.
Mama chicoteste. La masa se aseaza o doamna bruneta cu ochi negri,un barbat tot brunet cu ochi negri si un baiat de vro 20-22 de ani care seamana izbitor de mult cu Sasuke.
Kiba: Sakura, mai esti vie?
Sakura: Da, de ce?
Kiba: Pentru ca te-a salutat Sasuke si tu trancaneai ceva.
Stai putin Kiba a spus ca Sasuke ma salutat.
Mama: Sakura, daca vrei sa spui ceva zi si tu cu voce tare sa te auzim si noi.
Sakura: Trebuie sa invat sa vorbesc in gand.
Kiba: Chiar trebuie surioara.
Scot limba la Kiba.
Kiba: Nu iti mai are loc limba in gura? *spune in timp ce rade*
Sakura: Trebuia sa rad?
Mama: Ia tinetiva pliscurile amandoi sau va o sa va lipesc gurile cu super glue.
Sakura: Eu ma duc pana la toaleta, comandati voi pentru mine.
Mama: Bine.
Sasuke pov.
Sakura e inganfata de care mi-a poveatit tata? Ma asteptam sa fie o pitipoanca imbracata in rochi extrem de scurte si cu mofturi. Poate are dar nu vrea sa le arate. Dar ce mama naibi face la toaleta, a adormit?
Kiba: Bai frate ce sta Sakura atata la toaleta aia?
Mama Sakurei: Ce te roade pe tine grija? O sa vina.
Sakura pov.
Am intrat in toaleta. Ma pun in fata oglinzi. Ma uit la reflezia mea in oglinda pret de cateva minute. In toaleta intra cineva. Nu dau importanta cine a intrat. Persoana care a intrat in toaleta vine in spatele meu si imi da cu ceva in cap. Dupa ce imi da cu obiectul in cap ma lovesc cu fruntea de chiuveta si cad pe gresia rece. Simt ceva ca imi strapunge pielea si alte o suta de intepaturi in burta. Vad negru in fata ochilor si nu mai stiu nimic.
Kiba pov.
Deja imi pierd rabdarea. Cand vine Sakura de la toaleta aia. La un momendat vine o fata bruneta la masa noastra. Fata este speriata si agitata.
Fata: Va rog sa ma ajutati este o fata in baie intr-o balta de sange.
Kiba: Ce? Cu arata fata?
Fata: Are parul roz...
Kiba: SAKURA! *strig si fug inspre baia fetelor*
Intru in baie. O vad pe Sakura intr-o balta de sange cu ochi inchisi si cu ambele maini pe burta.
Imi cer scuze pentru intarziere. Sper sa va placa capitolul.
Scuzati greslile de gramatica :)