Arata ok, ce sa spun

212 14 22
                                    

Sakura pov.

Sa sunat de iesire. Ies in curtea scoli. Ma asez pe o banca sub un cires si incep sa citesc din cartea mea preferata Hobbitul si Stapanul inelelor. La un momendat cineva imi ia cartea din mana. Este Ino cea mai buna prietena a mea.

Ino: Vrei sa lasi si tu cartea asta odata din mana?

Sakura: Nu, acum da-mi-o inapoi.

Ino: Tineti cartea. *Spune si imi da cartea inapoi*

Hinata vine in fuga spre noi.

Hinata: La-ti vazut pe noul elev?

Ino: Nu.

Sakura: Da.

Hinata: Ai vazut cat de kawai arata?

Sakura: Arata ok, ce sa spun. *Spun indiferenta citind in continuare.*

Hinata: Daca nu ai mai sta cu capul in carti ai vedea cat de kawai arata.

Sakura: Am inteles omule e dragut, acum poti sa nu mai ma bati la cap cu chestia asta?

Ino: Mi-l arati si mie pe tip?

Sakura: Il cheama Sasuke.

Hinata: Ii sti si numele?

Sakura: Da, am facut cunostinta cu el la intrarea scoli cand era sa cad si el ma prins.

Ino: Cat de romantic.

Imi dau o palma peste fata. Imi inchid cartea si merg spre dulap sa imi bag cartea acolo. Ajung la dulap, bag cifrul si apoi cartea. Sa sunat de intrare. Imi deschid dinnou dulapul si imi iau cartea de biologie, caietul si un pix. Ma indrept spre sala de curs. Intru inauntru. Si ce sa vezi scaune si banci trantite pe jos si 2 baieti batanduse. Ma apropi si il vad pe Garra, fitosul scoli si pe Sasori, batausul scoli. Nimeni nu incearca sa ii desparta, altfel o sa isi ia bataie, stiu asta din propia experienta.

.
.
.

Orele s-au terminat, am plecat acasa. Am intrat in casa. M-am descaltat de adidasi. Intru in bucatarie. In bucatarie este Kiba cu cativa prieteni.

Kiba: Hei Sakura! *Ma saluta.*

Sakura: Hei! *Il salut inapoi.*

Kiba: Sakura, mama mi-a zis sa iti spun ca in seara asta o sa lom cina cu niste prieteni de familie sau ceva de genul nu prea am fost atent, in fine, a spus sa te imbraci elegant.

Sakura: Adica in rochie?

Kida: Dap.

Sakura: Nici moarta nu ma imbrac in asa ceva.

Kiba: O sa fi moarta daca nu te imbraci in rochie.

Intru in camera mea, ma trantesc in pat.

.
.
.

<Seara ora 17:12>

Ma ridic din pat, merg la baie. Imi fac un dus rapid. Ies din baie, merg la dulap de unde imi iau o rochie.

Imi ondulez parul, ma așez pe scau în fata oglinzi și mă machiez cu un fard pentru ploape albastru, un ruj rosu aprins, rimel, pudra, fond de ten (trebuia sa fie primul dar am uitat :) )

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi ondulez parul, ma așez pe scau în fata oglinzi și mă machiez cu un fard pentru ploape albastru, un ruj rosu aprins, rimel, pudra, fond de ten (trebuia sa fie primul dar am uitat :) ).

Mama: Sakura, mai mai mult?

Sakura: Nu.

Mama: Noi plecam inainte,  găsești tu restaurantul.

Înainte să mai spun ceva au și ieși pe ușă. Îmi iau platformele negre în picioare și ies din casa.

Dupa 5 minute:

Ma învârt în cerc ca o proasta și nu găsesc nenorocitul ala de restaurant. Trebuia sa plece ei mai înainte, nu puteau să mai aștepte 5 minute. Imi scot telefonul din geantă și o apelez pe mama.

Sakura: Poţi să îmi spui și mine cum naiba se numește restaurantul ala?

Mama: Narisawa. (Sper ca nu am pocit numele restaurantului 😊)

Sper ca mi-a ieșit capitolul.
O da...cei care au citit toată colecție de carti Harry Potter va recomand și cartea Hobitul și Stăpânul inelelor.

Iubirea Te OmoaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum