prietenii....

50 11 8
                                    

Am avut un incident cam prost azi si vreau sa vi-l impartasesc si voua.

Stii momentul ala cind ai citiva prieteni, nu multi. Si brusc te certi cu unul. Ok, stai certat cu ea( pentru ca e o fata) un timp. Deodata in clasa ta se transfera o noua colega. Prietenesti cu ea, te intelegi bine... dar vezi cum cealalta crapa de ciuda cind va vede rizind si vorbind impreuna.

Uite ca eu, azi dimineata, ca orice om normal merg la scoala. Intru eu in sala si o vad pe prietena aia a mea rizind si imbratisinduse cu cea cu care teai certat. Taci.... O chemi si o intrebi. La care ea iti raspunde ca nu mai prieteneste cu tine din cauza ca o vorbesti pe la spate, si ca ai numito ( aici: soarece negru... sincer eu auzisem cuvintul acesta prima data din gura ei...) . Teai certat, ai strigat si teai calmat. Ai zimbit si mers inainte. Dar nuu,,,viata trebuia sa te urasca. Te cheama profa de muzica. Ai azi ansamblul. Ei na, te duci doar viata ta depinde de cintat si desenat. Te pune acolo sa ragi ca o vaca chinuita de agonia somnului.... si acasa, nu mai poti scoate un sunet, ai ragusit..... Mama-ta iti indeasa pe git toate ceaiurile cu miere si lapte fierbinte existente....si peste juma de ora primesti un mesaj de la prietena cu care te-ai certat azi...: " esti proasta..." Stai si turbi o ora si jumate, si iar primesti mesaj: "scuze..."...

De ce ma urasti!!!!!!!!! Lume cruda...........























Grea viata de copil adica adolescent.........



























Merci ca cititi pina la capat......


















Bye
















.
.




Byee













De ce mai citesti?


























.





Stii ca eu te iubesc nu???









































Ok, pa♥♥♥♥♥♥







Chestii......Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum