Am scris si scriu aceasta carte din pura plictiseala... deci, nu trebuie sa veniti cu comentarii de gen*"Vreau putina gramatica..."
Da, nu am cine stie ce comentarii de genu', dar cred ca daca nu iti place o carte,nu o citesti si gata! Toti traim fericiti in armonie cu natura (okay... nu stiu ce treaba are natura aici... in fine')...
Sunt sigura ca nu sunt singura care uraste acest tip de persoane (se cred mari si tari in comentarii, dar in viata reala se tem si de fratimiu'
care P.S: e un dulce....♡)
Vreau sa-ti spun draguta @AdorableDanny..., ca eu am 9, 10 la limba romana...(si nu, nu ma laud....) deci nu cred ca e cazul ca tu sa-mi corectezi greselile...Dar na.... de azi inainte, asa cum ma duc la scoala, la fiecare capitol voi pune un 'P.S' cu: scuzati-mi va rog greselile gramaticale....sa nu spuneti ca nu stiu romana. Cit despre punctele de suspensie(...) le pun din obisnuinta, la fel cum tu ai obisnuinta sa te incalti inainte de a iesi pe usa...
Okay, sa clarificam toate cuvintele pe care le scriu...
Merci...de ce nu scriu Mersi? Pentru ca am invatat franceza, plus ca imi pare mult mai dragut cind scrii merci decit mersi...
De ce mereu la sfirsit scriu Bye♥? Pentru ca mi se pare dragut sa-mi iau la revedere de la voi. Mi se pare ca un multumesc acordat voua ca cititi chestiile pe care le scriu...(adica nu eu, ci mîna mea si mintea mea nebuna... I am crazy!!!)
De ce in loc de â scriu î? Pentru ca asa ma invata la scoala... sunt MOLDOVEANCĂ!!!! Si ma mindresc cu asta....=)
Merci ca ati citit acest capitol plictissitor.... dar asta e...
P.S/ SCUZATI GRESELILE!!!
Bye♥