Bölüm 1

13 3 0
                                    

Bu gün yeni okula başladım çok heyecan vardı içimde resmen uçuyodum göklerde, yeni arkadaş yeni bir dost yeni bir sınıf olacaktı ama içimde kuşku vardı ya beni sevmezlerse ne yapardım o zaman neyse negatif düşünmeyelim !!! 

Okul önüne gelmiştim birden beni panik bastı şimdi ne yapacaktım! ağırdan ağırdan yavaş adımlarla yürümeye başladım telaş içinde okulun içine girmiştim.

merdivenleri yavaş yavaş çıkarken merdivenlerin sonuna geldim! ama sanki koridor uzadıkca uzuyor gibime geliyordu.

sonra biri seslendi arkamdan Bi de baktım! öğretmen beni şimdi ayrı bi telaş almıştıki ne yapacağımı bilemedim. 

selin neden bekliyorsun canım.

Ben içimden adımı nerden biliyo diye düşünmeye başladım. Öğretmen birden dediki! ben senin sınıf öğretmeninim dedi. 

Hadi şimdi beraber sınıfa girelim dedi. Ben sesizcene yürümeye başladım. ama içimdeki kuşku gitmedi bekledim an gelmişti ne kadar arkadaşlarımla tanışmak istesemde içimdeki kuşku  Bi türlü gitmiyodu. sınıfın kapısının önüne gelmiştim. 

Öğretmen kapıyı yavaşcana açarken ben daha çok telaşlanıyodum ve Öğretmenim şöyle dedi! Hadi gel içeri seninle tanışmak isteyen bir çok arkadaşın var dedi. Ben sevinmiştim Sonra içeri girdim ve Bide ne göriyim! balonlar süslemeler şaşırdım birden içeri girince selin sınıfımıza hoşgeldin diye bağırmaya başladılar.

Bn daha şaşkın haldeydim Böyle bi süpriz beklemiyodum. Sonra bi süpriz daha beni bekliyomuş Pastalar,börekler,tatlılar ve daha büssürü şey anlat anlat bitmez.

Sonra yedik içtik eğlendik ve Ortalı toplayarak sıralarımıza oturduk. Hiç sandım kadar kötü şeyler olmadı büssürü arkadaş edindim.Hiç korkmama gerek yokmuş. 


Süprizlerle Dolu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin