Bölüm 2

8 1 0
                                    

Sonra dersimizi işledik ve zil çaldı zamanın nası geçtini anlamadım. 

Tenefüse çıktık arkadaşlarım bana okulu gezdirdi. Sonra onlar yanımdan gittiler. Bi arkadaşım kalmıştı ama onun adını bilmiyodum nası seslensen ona diye düşünürken! birden dediki:

Benim adım Selim dedi. ya senin adın ne diye sordu benim Adım Selin dedim birden ikimizde şaşkınla  ugradık sebebi ise Selin, Selim  di adlarımız birbirine çok benziyodu. sadece bi harf değişikliği vardı.

Sonra Selim dediki adlarımız çok benziyo dedi bende evet dedim.  Sankii rüyadaydım sandım Kalbim öyle bi attıki inanılmaz kimseye böyle atmamıştı içim ısındı. 

Aslında doğruyu söylemek gerekirse biraz aşık oluyodum gibi tabi bunu yüzüne söyleyemezdim ilk günden. 

selin selin diye bağırmalar ben birden sıçrayarak efendim dedimişim bana gülmeye başladı bende kötü bişey yaptım sandım.

Neyseki dediki daldın gittin. selin dedi. Zil çaldı sınıfa girelim dedi. bende rahatladım haliyle Tamam diyerek sınıfa yol aldık.

Sonra sınıfa girdik sıramıza oturduk. sonra selim, selim - efendim bana diyodun ama sende daldın gittin dedi. sonra gülmeye başladık selim evet haklısın diyerek oda güldü :D :D :D

Selim in düşündüğü şey ise!!! şuydu? 

Selinin o güzel yüzüne, gülüşüne güzelliğine daldım gittim diyemez diya.

Aslında selin ve selim birbirine aşık olmaya başlamışlardı. ama birbirlerinin  ne düşündüklerini bilmediği için söyleyemiyolardı.

okul çıkışı gelmişti okuldan çıkarken ikisi beraber çıkıyolardı. konuşa konuşa gidiyolardı ama onları bi Süpriz daha bekliyodu aslında?

Süprizlerle Dolu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin