Karmakarışık Hayaller

1.2K 34 20
                                    

Karmakarışık Hayaller

Hava kararmaya yüz tutmuştu. Gökyüzü, günbatımının güzel renkleriyle boyanırken, bir grup kız, kasabanın etrafını çevreleyen karanlık ormanda kamp yapmanın iyi bir fikir olduğunu düşünüyorlardı.

Kızlardan biri, Ezgi, çadırını kurmayı bitirdi ve eşyalarını içine koyduktan sonra Aylin’e yardım etmek üzere onun yanına doğru ilerlemeye başladı.

Nisa da, kendi çadırımı kendim kurarım. Zaten hep alone hep alone, diye düşündü.

Sevcan çoktan çadırını kurmuş ateş yakmak için hazırlanıyordu.

Ezgi ile Aylin çadırı kurarken Nisa’nın sesini duyan Ezgi gülmeye başladı.

“İsteseydin sana da yardım ederdim Nisa’cım,” diye bağırdı Ezgi.

Miray tek başına oturmuş, her zamanki gibi sıkılıp Ezgi, Aylin ve Nisa’nın yaptıklarını izliyordu. Kendine acımıştı çünkü o, çok yalnızdı.

Sevcan ateşi yaktıktan sonra sopaların ucuna marshmallowları taktı ve ‘‘Haydi kızlar herşey hazır!’’ diye bağırdı.

Özge çadırını kurmuş ateşi yakmaya çalışıyordu. Evet çadır arkadaşı şu an idrarını tutamamış(!) ormana doğru koşmuştu. Ateşi yaktıktan sonra çadırından kendi gitarını çıkardı. Gitar çalmayı çok seviyordu.

Ormandan gelen ses Aylin’i ürpertti fakat bunu kimseye belli etmeden ağaçların dibindeki çalı çırpıyı toplamaya devam etti.

Melike çadır işlerini Ezgi’ye bırakarak Sevcan’a ateş yakmakta yardım etmeye koyuldu.

Miray’ın yanlızlığını sezen Nisa, “Kader arkadaşıyız bacım,” diyerek Miray’a sarıldı.

Ezgi tüm çadırların bittiğinden emin olduktan sonra henüz yanamamış ateşin etrafındaki kütüklerden birine oturdu.

Sevcan yerde bulduğu minik bir taşı Nisa’ya fırlatarak ‘‘Kendini acındırmaya bırak ve buraya gel,’’ diye çıkıştı.

Özge, ateş yakmaya arkadaşları gelince yakmaktan vazgeçip çadırına doğru yürümeye başladı. Gitarının yanında üstüne küçük bir battaniye aldıktan sonra tam çadırdan çıkacakken telefonu çaldı.

Miray, Nisa’ya çok çabuk ısınmıştı. Onu sevecek gibi gözüküyordu.

Nisa koşarak Sevca’nın üzerine atladı ve onu yere devirdi.

Aylin dışındaki kızlar ateşin etrafında otururken Aylin yemekleri hazırlamaya koyuldu.

“Kızlar, hadi şarkı söyleyelim!” diye araya girdi Ezgi.

Sevcan Nisa’ya tekme tokat daldı ve Nisa’nın dudağı patladı.

Melike bu hallerine kahkaha atarak gülse de sorumluluk sahibi olmalıydı. Yoksa bu koca bebeklerle başı dertteydi

“Kavga yok,” dedi Ezgi Sevcan’la Nisa’yı ayırarak.

Miray tekrar yanlızlığa gömülüp Özge’ye baktı. “Hey, burada telefon çekiyor muydu?”

Nisa da Miray’a ısınmıştı. Aralarındaki elektrik neredeyse kamp ateşini yakacaktı. Ama bu sırada Sevcan, Nisa’nın dudağını patlatınca, Nisa da Sevcan’ın kafasını taşa çarptı.

Özge Ezgi’nin sesini duyduğu anda heyecana kapılmıştı. Cidden bu kız gitar çalmayı seviyordu. Koşarak kızların yanına vardı.

Aylin Nisa’yı gördukten sonra çadırdan ilkyardım malzemelerini almaya gitti.

Karmakarışık HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin