dekor-dekor bilik

24 1 0
                                    

Hari ni aku,omma,oppa dan appa akan berpindah ke seoul.Setelah 3 tahun menetap di London,akhirnya kami pulang ke tanah air.Banyak barang yg perlu dibeli.Barang-barang dkat London kami tinggal je.BFF aku dkat London semuanya aku masih simpan album-album kenangan manis kmi bersama.

Inilah 4 kwn baik aku dkat london:

1.Juliet-comel

2.Taylor-cantik

3.Franca-gila selfie

4.Cassendra-positif

So, aku akan buat design bilik aku sendiri.Lagipun omma dan appa x kesah cuma oppa tu yg melebih lebih

Warna bilik:aku akan buat bilik aku ala-ala bilik princess pink(walhal aku bkan suka warna pink)☺

Saiz katil:of course la katil king!

Hiasan bilik:aku akan ltak mcm-mcm bunga contoh bunga lily,mawar,matahari dan tahi ayam(harum semerbak bilik aku nanti)

Cadar:cadar,hmm x pasti nanti aku suruh omma jahit cadar gambar idola aku,ADELE.

Langsir:mesti corak bunga.entah knapa aku obses dgn bunga.Kwn aku semua minat BIGBANG,EXO,BTS,2PM la.lepastu diaorang kata aku ketinggalan zaman sbb x tahu pape tentang KPOP musuh aku nomber one.

Perfume bilik:of course lavender!paling wangi di alam semesta.

Sudahla berangan Cik Sooniah.Mari kite jenguk bilik oppa.Semasa menurun tangga utk ke bilik oppa,aku dengar lagu EXO-OVERDOSE berkumandang dgn kuat tahap maxima.memandangkan aku musuh nomber one KPOP jdi apa lagi......tunggu Park Sooniah nk bertukar jdi The Hulk.

Sooniah:OPPA!*high note*lgu ape ke jadah yg oppa psg ni?(bt x tahu)

Oppa Shin:no respons* bt bodo*

Sooniah:*dtg dkat dan tutup tv*oppa,Sooni nk kan ketenangan.Dari London sampai Korea oppa masih x reti -reti nk hormat Sooni?

Oppa Shin:wahai adk yg ketinggalanzaman,oppa harap kau cpat sembuh la ye.*menyanyi lagu EXO.

Sooniah:argh..whatever.Sooni bkan ketinggalan zaman,Sooni x minat KPOP.Ramai org yg suka korea tpi semuanya sbb pengaruh KPOP.Hanya ada segelintir je yg sukakan korea kerana keindahannya,bahasanya dan alat muzik tradisional.

Oppa Shin:blablablablabla,oppa boringla mcm ni.Dlu mse kt London,oppa x boleh bt hobi oppa.skrg ni,oppa nk enjoy hobi oppa sepuas puasnye.Dah la Sooni;baik Sooni pergi bt persedian sbb 1 hr lg Sooni akan sklh dan Sooni x suka hobi oppa kan?baik naik atas syuhsyuh!

Sooniah:sampai hati oppa bt mcm tu kat Sooni.takpe lah kbye

Sooniah menaiki tangga ke biliknya.ada btul juga ckp oppanya.dulu di London,oppa x bole main dkat luar,x bole nyanyi,outing ngn kawan semua sbb dia pergi ke konsert EXO pda pkl 12.00 malam.

Alasan dia pada appa:

-nk study dgn kwn la

-rumah kwn lbih dkat dgn sklh

-esok ada periksa nk ulangkaji dgn kawan

Sooniah:tak apelah lbih baik aku buat design bilik aku*bka lgu







-bersambung-

Hye readers!
Amacam ff baru author best tak?
Mianhae kalau ada tersilap ejaan
Tinggalkan komen dan jgn lupa vote yer
SUHO STILL IN MY HEART






SEE YA!!!!!!
S
U
H
O

My DiaryWhere stories live. Discover now