Aku bgn pkl 6.00 pg.rasa x sabar nk ke sekolah baru membuak buak.Mandi,siap.beg duit jenama louis vuitton diperagakan di sklh baru nanti.tambah lip gloss sikit dkat bibir yg comel.cover muka yg burn dengan compact powder.pakai maskara sikit biar nampak macam BARBIE.stokin mesti panjang sampai tertutup aurat yg terbuka luas.rambut...just ikat sanggul then pakai hairband warna hitam dan ada reben.kasut...hmm pakai sport shoes warna putih+pink.Jam tangan orient kena pakai juga.lepas siap,aku turun ke bawah.kelibat omma,appa dan oppa sedang menjamu selera.
Sooniah:woahh!omma masak ape ni?
Omma:omma masak bulgogi,sup rumput korea,kimchi dan kuih beras.nanti Sooniah bwa kuih beras dan sup rumput korea sbb omma x sure dgn makanan dkat cafeteria.bkan makanan sama dgn makanan western food dkat sklh london dulu.
Sooniah:aressao omma!oppa tlg hantar Sooni?
Oppa Shin:okay*ringkas*
Sooniah hanya mkn kuih beras dan kimchi sahaja.tiada selera sbb asyik terbayang struktur ShinHwa...wah bkan main mewah lagi.lpas makan Sooni dan oppanya menaiki kereta mewah AUDI R8 barulah nampak mcm ank VIP.Setibanya di sklh........
S
K
I
P
Sooni:oppa,kamsahamnida sebab tolong hantarkan Sooni.Mianhae sbb semalam.kbye oppa.Ada sepasang mata memandang Sooniah.Dia kelihatan terpegun melihat kecantikan Sooniah.
xxx:aku rasa aku dah jatuh cinta dengan budak tue.lebih baik aku cepat sebelum Miss Young terpacak dpan pintu pagar.
Setibanya di kelas 5A.Sooniah berasa gementar.
Miss Soo:ok guys.hari ni kita akan ada budak baru.Sila perkenalkan diri.
Sooniah:aneyong haseyo.nae ileum-eun Park Sooniah.Mannaseo bangabseubnida.
Miss Soo:okay,Sooni awk boleh duduk di tepi Kim Seoulna.
Sooniah:mana dia?
Miss Soo:itu yang ikat rambut ponytail
Sooniah:ahh,yahh kamsahamnida
Sooniah berjalan ke meja nya di tepi Kim Seoulna.x lma lg dye akan jadi teman deskmate.
Seoulna:aneyong haseyo!Kim Seoulna ibnida.panggil Seoulna.
Sooniah:okay...japgi boleh saya nk rehat dgn awak.Saya bawa bekal,sup rumput korea dan kuih beras
Seoulna:boleh boleh.Wah sedapnyer...
Miss Soo:baiklah keluarkan buku teks sains tulen.Hari ni kita akan belajar.......:-P..
S
K
I
pkring(loceng waktu rehat)
Ahli exo pergi ke kafeteria untuk membeli makanan.lpastu diaorang pergi tempat kt mana diaorang rehat.
Suho:aku ada calon mangsa aku sterusnya.budak baru
Chanyeol:siapa wehh
Suho:adelah
kai:cantik tak bdak baru tu?
Suho:mestilah cantik.takkan aku nk ajak date dengan mulut cam itik.
sehun:wahh ada calon baruuu..
d.o:x baiklah bt camtu.Lain kali kalau nk cari...cari lah mcm Kim Seoulna bdak kelas 5A.
suho:kau diamlah d.o.
Tiba tiba Luhan menampar belakang Suho.
Suho:aduh sakitlah!
Luhan:*smile*okay kenalkan Han Hee Jo,my juliet.
Semasa semua ahli exo tengah bersembang tiba tiba Suho ternampak Kim Seoulna dan Park Sooniah
Suho:bro,itulah bdak baru yg aku cakapkan tu.
Tao:dia mangsa seterusnya?*bisik*
Suho:aaaa cantik kan?
Tao:gila cantik kut siot.mcm model.
Tao:itulah kau
-bersambung-
HYE READERS
AMACAM PART NI
SYOK X?
MIANHAE KALAU TERSILAP EJAAN
JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN DAN VOTE YA FF BARU AUTHOR
SUHO STILL IN MY HEARTSee ya!!!
S
u
h
o
YOU ARE READING
My Diary
DiversosDiari ini mengisahkan tentang seorang perempuan bernama Park Sooniah