🌌δεζιη🌌
Yine Annem'in ve Babam'ın Bağrışı ile Uyandım.Son Bir Hafta'dan beri böyle oluyor.Anlamiyorum Alıp veremedıkleri Şey,Ney? Hic Kafa'ma Takmayarak Kalktım ve Odam'daki Lavoba'ya Girdim.Ilk Önce Yüzümü Yıkadım ve Ardından Dişler'imi Fırcaladaım.Sonra Giyinme Oda'ma Gittim ve Ütüme Rahat Birşeyler Giydim.Ardından Saçlarımı bir Şekile Sokup Dudağima Tatlı bir Ruj sürdüm.Mutfağa Indiğimde Emel Abla bemim Içeceğimi Hazırliyordu ...
"Teşekkür Ederim Emel Abla"
"Birşey değil Kızım,eee Nasılsın Bugün,çok Şık Görünüyorsun herzamanki gibi?"
"Teşekkür ederim,Günlük Hâlim,Emel Abla Annem'gil niye Tartişiyor?"
"Vallaha Kızım,bilmem Şirket'in Hakkında Heralde,Ayy Kız ben Ocaktaki Yemeği Unuttum.Kız beni Laf'a Tuttun,Hadi sen Iceri git."
"Tamam neyse,Ben Kacdım"
Salon'a Girdiğimde Bağrışlar Kesilmişdi.Ya N'oluyor Anlamiyorum.Anladık Şirket Batıyor ama Yani Bukadar'da Bağrış olmazki.Bir Köşe'ye Gectim ve onları izlemeye Başladım.Onlar herkese
"Mutlu Aile Tablo'su"sergiliyor ama Gercek'de öyle değil.Benim Salon'da olduğumu bile Anlamadılar.Yuh Ya.
Sahte Bir Öksürük ile Ikiside bana Baktı.(Babası:Cetin,Annesi:Derya)
D"A Selin Kızım sen nezaman Geldin?"
S"Babacığım Nasılsınız,Iyisinizdir Inşallah?"
Selin Bu dediğini Alay ile Söyler ve Sahte Bir Gülücük Atar.
C"Kızım Sen Hadi çık dişarı,Biz Bugün Evde olmayacağız,sende git Asli ile Görüş."
(Asli:Demet Özdemir,Burak:Yusuf Çim)
S"Tamamda Siz nereye gidiyorsunuzki?"
D"Kızım Şirket Icin Avusturya'ya Ucacağiz.Mertoğlu Şirekt'i Bize bir Teklif'de bulunucak'mış."
S"Beni Ilgilendirmiyor zaten"
Selin Ailesin'i Pek Kafasına Takmaz.Yani Takmaz Dediğime bakmayın.Annesi ve Babasını cok sever ama hic Vakit gecirmez.
S"Hadi Bay,Görüşürüz!"
🌠αζι🌠
Evet Yine Annem'in Öpücükleri Ile Uyandım.Uyurken Bile Rahat Yok.Yemin ederim Bıktım.Annem ve Babam beni Gercekten cok seviyor bende Onları seviyorum ama biraz abartıyorlar.Ben pek Sevgimi Göstermeyen birisiyim.Homurdana Homurdana Doğruldum ve Gözlerimi Ovuşturdum.Annemi'de O sirada dişarı Yollamıştım.Bugün Avusturya'ya Ucuyorlar'mış.Aman Neyse bende Bugün Burak ile Buluşurum.Neyse Yataktan kalktim ve Lavoba'ya Girdim Rutin Işlerimi Halledikten sonra Giyinme Odam'a Girdim ve GökYüzü Mavi'si Tişört ardındanda Siyah Pantolon Cıkardım.Beyaz Nike'lerimi Ayağıma Gecirdikten Sonra Bahce'e Cıktım. Annem ve Babam ile"Günaydın"Konuşması ardından Babam Koluşmaya Başladı.
DU LIEST GERADE
Zoяακι Ενliliκ
RandomSizce Bir Kızın Hayatı Ani'den Nasıl Değişe'bilir? -Zoraki Evlilik Ile • Bir Alsel Kurgu'su