●•●2.вölϋм●•●

333 34 15
                                    

🌌δεζιη🌌
Aslı ile Hazırlandık. Gercekten çok Güzel olmuştuk. Şimdi ise Bahceden Garajda'ki Audi Beyaz Araba'ma Biniyoruz ve"Blue Beach" sürüyorum. Sahilde Bir Bar. Araba'da Sürerken Canım Acayıp Sıkılmıştı.
Asli'ya Bir Bakış attım. Oda sıkılmıştı.

S▪"Aslı Hadi Selfie cekinelim Insta'ya atalim"

A▪"Tamam Kanka"

Aslı Telefonun'u cıkarır ve Bir Selfie Cekinirler. Selin ise Dili'ni cıkarır, Aslı ise Dudağını büzer.

A"O Dilini Varya,Keserim"😛

S"Sende O Dudağını Nasıl Büzüyorsun Kızım"😙

Asli Fotoğrafı Instagram'a atar Ve Altına Yazarki : BlueBeAcH! Gelen Varmı?😍@SelinSoylu

Ardından Paylaş Kısmına Basmıştı ve Telefonunun Kilit Tuşunu Basmıstı ardından Telefonunu Cantasına Tıkıştırmıştı...

🌊Bυяακ🌊
Şimdi Ali ile Arabada'yız. Blue Beach'e sürüyoruz. Araba'da sesli Müzik dinliyorduk. Telefonuma bildirim Mesaj'ı gelmişti: "AslıAydın Yeni Bir Fotoğraf Paylaştı"

Merakıma Yenik Düşüp Instagram'a girdim.
Fotoğraf'a Baktığımda Şaşırmıştım. Aslı Fotoğraf'da gercekten güzel Duruyordu.Selin'da Aynı. Sonra Hemen Ali'ye Söyledim ...

B"Ali,Al Şuna Bak Bi!Kızlar Fotoğraf Atmış"

Ali Araba'yı bir Sağ ceker ve Telefonu Eline Alır. Fotoğrafı Görünce Şaşırır cünkü ikiside çok güzel olmuştu. Ama Gözü "Koca Gözlü Kız'a" takılmıştı. Sonra Fotoğarfın Altını okur: AslıAydın-BlueBeAcH!Gelen Varmı?😍@SelinSoylu

A"Kanka Onlarda BlueBeach'e gidiyorlar. Az Takılalım Onlara. Ama Selin Bilmiyor Evliliği, Caktırma;)"

B"Tamam:)"

Ali ile Burak 5 Dakika Ardından BlueBeach'delerdi. Araba'yı Vale'ye Teslim Edip Sahildeki Bar'a girmişlerdi. Bir VIP köşesine gecip Barmeden Hep Aynısını Istemişti- Blue Beach Coktail.

🌌δεζιη🌌
Sonunda Gelebilmiştik. Araba'mı Vale'ye Teslim Edip Aslı ile Iceri girmiştik. Bizim VIP köşesine Gecicektik, taki iki Erkek görene kadar. Birtanesini Taniyorum Burak Mazharoğlu, ama Yanındakini Taniymiyorum.

A"Yağ, Bizim Yerimize Oturmuşlar! Ne Hakla Ya? "

S"Gel'de şunlara günlerini Gösterelim ama Ilk Önce Barmenden Blue Beach Coktail isteyelim."

Asli ile Selin Barmenin Yanina Gider ve...
(Barmen: Cetin, Genelde:Cet)

C"ooo,Gecelerin Prensesleri Gelmiş,Hemen Istediğinizi veriyorum"

Cet, Kızların Blue Beach Coctail'ini verir...

A"Teşekkürler, Cet"

Ikiside Barmen'den ayrılır ve Ali ile Burağın yanina gider...

S"Kanka Hadi gel Şunlara Haddini Bildirelim"

A"Hadi tatlim"

Selin ve Aslı, Ali ile Burağın yanina Gider ve ...
(Ali-A , Aslı-As)

B"aa,Bak Kanka Kimler Burdaymış,Bizim Yenge"

S"Ne Yengesi Be?, Gidin Başka Bir Yere Oturun!Allah Allah, bide Yenge Diyor , Gerizekalı"

As"Selin Allahını,Şu Katıksız Odun'lara Uyma!Sizde Kalkın, Gidin şurdan!"

A"Kalkmiyoruz Bir Diyeceğin'mi var?

S"Cattık Bela'ya!Te Allahım Ya!Ya Kalkın Gidin!"

Ali Seline Yaklaşır ve Ali Koluşma'ya Başlar...

A"Kalkmassak N'olur?Hı?"

Bu Sefer Selin Ali'ye Bir Adım Atar ve Şuan aralarında tek 1-2 cm Uzaklık vardır...

As"Selin Canım Hadi Şu Gerizekalı'ları bırakda biz Yerimize gecelim"

B"Siz'de Bura'ya Otursaydınız Bizim ile?"

Bu Sefer Aslı Alay Edercesine Koluşmuştu...

As"Eh,Zaten Biz oraya oturacağız siz gidiceksiniz"

A"Yok Canım Daha Neler?Gelin Işte Dörtümüz Oturalım.Tartışmaya Ne gerek var Arkadaşlar?"

Selin ve Aslı Başları ile Olumlu bir Şekilde onaylarlar ve Selin Koluşmaya Başlar...

S"Mavi Göz Haklı,Hadi Aslı gel Oturalım..."

A"Mavi'mi?Sevdim,Bu Arada Ben Ali,Bu Kardo'm Burak"

B"Merhaba,Ben Burak,Sizde Aslı ve Selinsin'iz"

S"Evet'de siz nereden Biliyorsunuz?"

As"Canım Burağı Instagram'dan Taniyorum.Ondan Tanıyordur Heralde?Dimi Burak?"

B"Evet Evet,Memnun Oldum-Buyrun"

Ali Seline Öyle bir Bakarki,Yani Anlatılmaz bir Duygu'dur kendisindeki. Hepsi oturur ve Garson'dan bir Blue Beach Coctail alırlar...
Ardından Bir Slow Parca Calır "Rafet El Roman-Ezo/Kalbine Sürgün"
Burak Aslı'yı Dans'a Kaldırır ve sonunda Masa'da Ali Ve Selin Kalır...

A"Dans Edelimmi Selin?"

S"Yuh,Odun Insan Doğru Dürüst Sorur!"

A"Benimle Dans Edermisiniz Selin Hanım?"

Selin Tatmin Olmuşcasina Gülümser ve Ikiside Piste Cıkar.Selin Kollarını Ali'nin Omuzuna Dolar,Ali ise Selini Belinden Tutar...

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Arkadaşlar biliyorum çok sacma bir yerde bitirdim..😳.
Ama gelecek Bölüm-Olaylar Olaylar😈
Yine'de Kısa Zamanda Yeni Bölüm Atacağım💘Zaten Sınır Koymama Gerek yok😇Kimseyi Zorlamak Istemiyorum ama Kıtapımı yine'de 30'dan daha çok Okuyucu var...
Amaaann Neyse-Alın Bakalım Size Yeni Bölüm 💝

-Biliyorum Çok Beklettim😶

-Ama Yinede Sizi Seviyorum😍😻

-Ilaydamiyy_💞


Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Mar 27, 2016 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Zoяακι ΕνliliκWo Geschichten leben. Entdecke jetzt