Usami Akihiko hayatında sadece birkaç kez ne yapacağını bilememişti.
Birincisi yazdığı hikayelerin bir tanesini ortalıkta unutup Tanaka'nın okuduğu zamandı (hiç de masum bir hikaye değildi). Bir diğeri ise üniversite giriş sınavının ilk sorusunda takılmasıydı. Ortalarda veya sonlarda takılması sorun olmuyordu; fakat ilk soruda takılmak? Bütün sınav boyunca ''Evet, şimdi bütün o yazdığım şeylerin günahını çıkartıyorum.'' diye düşünmüştü. Hoş istediği yeri tutturmuştu. Yani ilk soruda takılmak iyiydi. İlk soruda takılın.
Ancak şu an içinde bulunduğu durum... Cidden garipti? Bilmiyorum, acaba bir insan eskiden sevdiği kişinin kardeşiyle sevgili olup kardeşi ona bir kutu şirin eteklerin bulunduğu bir paket gönderseydi ne düşünürdü? Ve şunu eklemek lazımdı, bu kardeş onların 4 yıldır gözü önündeki davranışları fark etmemişti.
Tebrikler Takahiro, diye düşünmeden edemedi. Umarım Mahiro onun gibi değil de Nanami gibi olurdu. Çünkü dış görünüş olarak yeterince Takahiro'ya benziyordu ve eğer o çocuk onları şey yaparken yakalarsa ne olacağını bilmek bile istemiyordu.
''Anne? Baba? Misaki amcam gibi tavşan sütü mü içiyorsunuz?''
Mahiro'nun onları yakalaması tamamen kendi hatasıydı, ancak hey, hayatı tamamen hataydı.
Paketin içinden eline ilk gelen eteği aldı. Misaki'nin muhtemelen diz kapaklarının biraz üstüne gelen, şirin, çok şirin, yüce Tanrım o kadar şirin ki mangalardaki gibi kan kaybından ölebilirim ne yaptın sen Misaki, bebek mavisi bir etekti.
Aikawa'yı arayıp harika fikirlerin geldiğini söyleyebilirdi. Çünkü eğleniyordu ve eğlenecekti.
''Usagi-san, elinde neden bir etek olduğunu sorabilir miyim?''
Yine ufak bir çığlık atmış olabilirdi. Misaki'nin birden ortaya çıkmayı bırakmayı gerekiyordu cidden. Misaki Usagi'nin çığlığını normal bir şeymiş gibi karşılayıp elindeki eteği aldı. Eteği incelerken yüzü bu nedir, eski karının mı? ifadesinden bekle, bunlar benim. Karın ben mi oluyorum? ifadesine döndü. Eteği ve paketi yere atıp ''B-bunları nereden buldun?'' diye bağırdı. Usagi sakin bir şekilde ''Takahiro verdi.'' diyince Misaki ''Abi hayır.'' diye mırıldandı.
Abi evet.
Usagi Misaki'den yerde namaza duran eteklere bakıp ''Cosplay içindi galiba, yoksa neden sende olsun ki bunlar?'' diye sordu. Yeniden Misaki'ye baktığında Misaki'nin yanaklarının kıpkırmızı olduğunu fark ettiğinde kendinden emin olmayan bir şekilde ''Değil mi?'' diye yeniden sordu.
Yani, Misaki dışarıda etek filan giymiyordu değil mi?
...değil mi?
Misaki ''Etekler güzeldir.'' diyince gülmesini engelleyemedi. ''G-gülmesene be adam!''
Usagi ''Sorun şu, neden etek giymeyi bıraktın?'' diye sorunca Misaki'nin omuzları düştü. ''Şey, abim her zaman onları giymemem hakkında beni uyarırdı. Lisede baskılar olunca dayanamayıp hepsini kaldırdım.''
Usagi ne diyeceğini bilmeden biraz durdu. İnsanların istediği şeyleri yapmaya hakkı vardı, neden senin istemediğin şeyi yaptığında birden onun hakları yok olurdu?
Sessizce bir etek alıp Misaki'ye verdi. ''Bunu yine giymek ister misin bilmiyorum ama eğer benimle birlikte olursan kimsenin sana bir şey demeyeceğine eminim.''
Misaki üzüntüyle gülümseyip ''Sorun burada işte. Sen yanımdasın diye bir şeyler demezler. Ben ben olduğum için değil.'' dedi. Sonra Usagi'nin yanaklarını sıkıp ''Boş versene! Ben pantolonlarımla mutluyum!'' dedi.
Sonra bir şey hatırlamış gibi ''Ah, yemekler!'' diyip hızla mutfağa gitti. Usagi, Misaki'nin gittiği yere bakarken yerdeki etekleri topladı.
++++
Birkaç hafta sonra, yıldönümleri yüzünden bir lokantaya gideceklerdi. Usagi saatine bakarak ne kadar hızlı olursa planlarını yetiştirebileceğini hesapladı. Merdivenlerden inme seslerini duyduğunda başını saatinden kaldırıp ''Hazır mısın Misaki?'' diye soracakken kalp krizi geçirdiğini hissetti.
Misaki siyah, dizlerinin hizasında bir elbise ve kollarını örtmesi için beyaz bir hırka giymişti. Usagi'nin ona bakışını fark ettiğinde gülümseyip ''Sey, rahatça gezmek istedim.'' dedi.
Usagi gülümsemesine karşılık verip Misaki'nin belinden tutup kendine çekti. Ufak bir öpücük verdikten sonra ''5. yılımız kutlu olsun!'' diye neşeyle ekledi.
Misaki bir şey demese de mutlu bir şekilde hmlayıp Usagi'nin ona uzattığı eli tuttu.
ay fluff
ve videoya bakmanızı istiyorum. hayatımı anlatıyor ya sfkhjfldkhjşfc
veee medyadaki resim Misaki'yi anlatmıyor mu fgxdklghflkgj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
that's some good sh*t //junjou romantica
FanfictionBüyük yazar Akihiko Usami'nin biricik sevgilisi Misaki Takahashi'nin aslında o kadar da normal birisi olmadığını öğrenme yolundaki adımları. // boyxboy kurgusudur. smut yok çünkü tavşanlar onların yerine zaten kuşları gömüyorlar. karakterler shungik...