5. Villa

77 5 6
                                    

Dedicat lui fabuloasa201

Katherine's pov

Lumina orbitoare imi obliga ochii sa ramana inchişi. Prin incapere plutea un miros de lamaie imbinat cu menta. Cand am deschis ochii am observat ca ma aflam intr-un pat imens cu asternuturi albe. Materialul asternuturilor era asa de moale si de fin incat aveam impresia ca zbor. Am dat cearsaful jos de pe mine si am realizat ca eram doar in lenjerie intima. Cand ma dezbracasem insa,nu imi aminteam. Nu stiam daca era un vis sau eu chiar ma aflam intr-un loc atat de frumos. Peretii camerei in care ma aflam erau facuti in totalilate din sticla. Puteai vedea marea prin peretii transparenti.M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre usa de sticla a balconului. Puteai sa te pierzi in albastrul linistitor al apei. Totul era ca intr-un vis. Pe pat era aruncata o rochie lunga si gri. Avand in vedere ca eram aproape dezbracata nu am mai stat pe ganduri si am imbracat-o. Priveam ganditoare spre minunatul peisaj cand brusc usa s-a deschis si un barbat imbracat in totalitate in negru a intrat in incapere.

-Daca ti-e foame,coboara jos la masa. A spus scurt,dupa care a plecat,inchizand usa in urma lui.

Am pasit usor cu talpile goale pe parchetul rece. Rochia era atat de lunga incat calcam pe ea daca nu aveam grija sa o ridic putin cu mainile. La capatul scarilor se intindea o incapere imensa si luminoasa. Incaperea avea un singur perete de sticla cu vedere spre mare ,restul erau pictati intr-un alb imaculat. Camera era dotata cu un televizor pe masura camerei si o canapea la fel de mare. La fiecare colt gaseai cate o planta in ghiveci.
Totul era asa de curat si de bine aranjat incat iti dadea impresia ca esti intr-un vis. Te facea sa uiti de tot si de toate. Acum realizam ca de fapt eu eram in casa celui care m-a cumparat. Asta era iadul despre care vorbea Christian dar inca nu s-a dezlantuit. Era linistea dinaintea furtunii. Am continuat sa merg prin casa imensa pana cand am intalnit o femeie de varsta a doua imbracata intr-o camasa alba cu papion la gat si o fusta cu putin sub genunchi.

-Masa e gata,domnisoara.

-Ppppoftim? Ma balbai eu.

-V-am pregatit micul de jun. Repeta ea.

-Poti sa imi spui unde e bucataria,te rog?

-Continua sa mergi pana la capatul holului si fa dreapta. Imi explica ea.

Facand cum mi-a spus am gasit bucataria. In bucatarie erau doi barbati masivi,imbracati in negru. Fiecare avea cate o casca neagra in ureche. Unul dintre ei era cel care venise sa ma cheme la masa. Stateau amandoi drepti si nemiscati de o parte si de alta a usii de la bucatarie. Nici macar nu clipisera cand am intrat in bucatarie. Se uitau amandoi la mine precum niste vulturi gata sa inhate prada. Mi-am indreptat privirea spre masa pe care zacea o farfurie cu omleta. Avand in vedere ca nu mai mancasem de aproape doua zile m-am asejat la masa si am inceput sa mananc.
Cand am terminat de mancat m-am ridicat de la masa si mi-am pus farfuria in ghiuveta. Am baut un pahar cu apa,dupa care m-am intors in camera mare,trantindu-ma pe canapea. Cei doi barbati venisera dupa mine,pozitionandu-se langa canapea la fel de drepti si de neclintit.

-Unde suntem? Am intrebat cu speranta ca imi vor raspunde.

-Aceasta este o informatie pe care nu v-o putem dezvalui. Imi raspunse unul dintre ei politicos.

Dezamagita de raspuns m-am ridicat de pe canapea,fugind pe sari in camera in care m-am trezit.
In incapere erau doua usi. Una pe care am intrat eu iar cealalta banuiesc ca ducea spre o baie.
Barbatii intrasera si ei in camera,ramanand de o parte si de alta a usii. Cand au observat ca ma indreptam spre usa băii,au inceput sa mearga dupa mine.

-Intrati si in duş cu mine? Am intrebat ironica.

Auzind remarca mea rautacioasa, cei doi au ramas in fata usii de la baie.
Am intrat in dus,rasfatandu-mi corpul cu apa calda. Dupa ce mi-am samponat parul si corpul, m-am clatit si am iesit din dus. Baia era la fel de luxoasa ca restul casei. Am scos doua prosoape dintr-un dulap,unul pentru par iar celalalt pentru corp. Deoarece nu aveam alte haine m-am imbracat tot cu rochia gri. Cand am iesit din baie, langa usa mai era doar un barbat. Prin camera adia un vant destul de rece si din cauza ca aveam parul ud am stranutat. M-am indreptat spre usa descisa a balconului si am iesit afara.
Am ascultat sunetul valurilor marii pana cand telefonul barbatului a sunat. A iesit din camera ca sa poata vorbi la telefon. Ramasa singura, mi-a venit o idee. Balconul nu era la mare inaltime asa ca m-am gandit ca daca voi sari nu ma voi lovi. Odata ajunsa cu picioarele pe nisip am inceput sa alerg cu toata puterea,avand grija sa imi ridic rochia ca sa nu cad. O mica speranta ca voi scapa s-a aprins in mine.
Am continuat sa alerg cu picioarele goale pe nisip pana cand am ajuns din nou in fata villei. Nu aveam cum sa ajung tot in acelasi loc de unde am plecat. Am alergat doar pe malul marii ceea ce inseamna ca am facut inconjurul unei insule. Acum totul incepea sa aiba sens. Ma aflam pe o insula in mijlocul pustietatii. Toate sperantele ca voi putea scapa vreodata de aici mi-au fost spulberate.
Nu stiu cat timp a trecut de cand am sarit de pe balcon dar toata energia pe care am capatat-o de la mancare s-a dus datorita alergatului. M-am trantit in genunchi pe nisipul fin,incercand sa ma concentrez asupra unui nou plan de evadare. Am intrat inapoi in casa abia cand se innoptase. Aveam de gand sa ma prefac ca sunt o fata bleaga care si-a acceptat soarta ca sa nu dau nimic de banuit matahalelor care ma supravegheaza pana si cand dorm.
Cand am intrat in sufragerie unul dintre ei era in camera si s-a indreptat cu pasi repezi spre mine.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 27, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Inocență DemonicăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum