Dedicat lui IuscoFrancesca
Katherine's pov
Intr-un final m-am oprit si am realizat ca eram pe plaja.
In acel moment aveam nevoie de liniste pentru a procesa ceea ce tocmai s-a intamplat. Era un singur loc care putea sa imi ofere acea liniste si acela era locul secret al mamei. Automat picioarele mele au inceput sa se miste catre stanci. Am scos franghia din craparura stancii si am urcat. M-am trantit jos pe nisip tragandu-mi suflul dupa atata alergat.
Statem intinsa pe spate uitandu-ma la cer cand brusc realitatea m-a lovit mai rau decat o suta de lovituri. Am lasat-o pe mama singura in casa cu ticalosii aia.
Daca ii fac ceva?m-am intrebat panicata.
Si mai era si Katie care trebuia sa se intoarca acasa de la scoala.
In secunda urmatoare am scos telefonul din buzunar si am apelat-o. Dupa al treilea ton a intrat casuta vocala. Am sunat din nou dar de data asta a raspuns la al doilea ton-Da! Spuse ea exasperata ca am insistat.
-Katie,unde esti? Am intrebat-o disperata.
-Acum am plecat de la scoala,ma duc la dansuri. E miercuri,ai uitat?!
Am expirat usurata.
-Da,scuze. Katie,poti sa ramai la o colega peste noapte? Eu si mama avem putina treaba iar tata nu e acasa,ca de obicei.
-Kath,pot sa stau si singura acasa. Am 14 ani nu 3!
-Te rog! Am implorat-o sperand ca o sa cedeze.
Si pentru o data in viata a ascultat.
-Bine,fie. Oricum aveam un proiect de facut. Ma duc la Amberlie. Te sun cand ies de la dansuri.
-Ok. Te iubesc,Katie!
-Si eu! Pa.
Si apelul s-a inchis. Stiind ca macar Katie e in sigiranta mi s-a luat o piatra de pe inima.
Stand intinsa pe nisip si gandindu-ma am adormit.*Flash back*
Mama a plecat la servici fiind in tura de noapte. Era asistenta medicala la un spital din apropiere. Tata niciodata nu ne-a vorbit de serviciul lui si de fiecare data cand il intrebam zicea ca eram prea mici ca sa intelegem.
Ramase singure acasa,am hotarat ca putina distractie nu stica.
Am intrat amandoua in baia mamei si am inceput sa cautam prin lucrurile ei.
Eu ma prosteam cu un portfard cand am auzit-o pe Katie strigandu-ma.-Kath! Ce sunt astea? Ma intreba ea tinand in mana niste bigudiuri. Avea doar 5 ani asa ca nu avea de unde sa stie.
Intotdeauna mi-a placut sa fiu surioara cea mare care stie tot. Nu eram decat cu 3 ani mai mare dar totusi era o diferenta mare.-Se numesc bigudiuri. Vrei sa iti arat cum se folosesc?
-Da!raspunse ea batand din maini entuziasmata.
Dupa ce i-am pus tot parul pe bigudiuri a zis ca vrea si ea sa incerce sa mi-l faca mie.
A reusit,chiar mai bine ca mine. Katie invata repede si intotdeauna a avut o pasiune pentru chestile de genul. Era talentata la dans, actorie si invata foarte repede aproape orice. In timp ce eu aveam o pasiune pentru desen si muzica.
Dupa ce am termiat,am facut curat in baie si am batut palma cu partenera mea de crime.
Eu si Katie am fost intotdeauna apropiate si niciodata nu ratam ocazia de a face numai boacane cand eram singure acasa.-Haide la culcare. Am spus autoritar.
-Nuuuu. Se smiorcaie ea.
-E tarziu. Haide,in pat.
-Doar cu o conditie. Vreau sa imi canti un cantec de leagan.
-In niciun caz! Sti ca nu imi place sa cant. Am spus stramband din nas.
-Ba da,iti place. Mincinoaso! Ma acuza ea. Te-am auzit de multe ori cantand.
E prea inteligenta pentru un copil de 5 ani.
-Bine! Am oftat infranta. Dar doar un cantec.
-Yey! Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc!
Ne-am asezat amandoua in pat si eu am inceput sa cant. La inceput eram putin retinuta deoarece nu mai cantasem pana acum de fata cu cineva chiar daca acel cineva era Katie sau mama. Deobicei cantam in dus sau in camera mea cand imi faceam temele si ascultam muzica. Am continuat sa cant si cand am vazut ca lui Katie chiar ii place m-am avantat din cel in cel mai mult in cantec. Nici macar nu realizasem ca Katie adormise. Cand am terminat de cantat m-am ridicat si am plecat la mine in camera. M-am pus in pat si am inceput sa fredonez pana am adormit.
*End flash back*
Razele blande ale soarelui imi incalzeau corpul amortit dupa o noapte dormita pe nisipul tare.
Cand m-am trezit si mi-am adus aminte ce s-a intamplat seara trecuta teama,groaza si frica m-au cuprins. M-am tot gandit ce sa fac si pana la urma am ajuns la decizia de a ma intoarce acasa chiar daca exista riscul ca acei oameni sa fie inca acolo.Dupa 30 de minute de mers pe jos am ajuns pe aleea din fata casei.
Am pus mana tremuranda pe clanta si am intrat in casa.
Am inghetat cand am vazut-o pe mama pe jos intr-o balta de sange.
M-am apropiat de ea si i-am pus capul in poala mea. Dupa cateva secunde s-a auzit o voce slaba.-Nu plange,draga mea.
Era vocea fintei care mi-a dat viata. Nici macar nu relizasem ca plang.
-Mama! Am spus cu vocea tremuranda. Rezista! Totul o sa fie bine!
-E prea tarziu pentru mine dar nu si pentru tine si Katie. Plecati din casa asta,duceti-va la matusa Alice.
Spune-i ce s-a intamplat si va avea ea grija de voi. Se chinui ea sa vorbeasca.-Nu e prea tarziu!
Am inceput sa plang si mai tare.-Scumpo,promite-mi ca o sa ai grija de Katie. Silabisi ea.
-Promit mama! Am spus sughitand din cauza plansului.
-Te iubesc! Nu uita....matusa Alice.... Spuse dupa care tusi de doua ori si inchise ochii.
Si atunci am stiut ca nu ii va mai deschide vreodata.-Mama! Mama,deschide ochii! Te rog! Tipam dar finta din bratele mele nu mai misca.
Am stat acolo pe jos ,cu capul mamei in brate ,plangand pana cand nu am mai avut lacrimi.
Am sarutat-o pe frunte dupa care m-am ridicat fugind sus. Am intrat in camera lui Katie,am luat geamantanul de pe dulap si am inceput sa indes haine in el. Am facut la fel si cu hainele mele dupa care am coborat in sufragerie.
Ochii mi s-au umplut iar de lacrimi cand am vazut trupul fara viata al mamei. M-am apropiat de mama si i-am luat lantisorul de la gat pe care il purta intotdeauna promitandu-i ca orice s-ar intampla, o sa ii gasesc pe nenorocitii care au intrat la noi in casa si au facut asta.
Mi l-am pus la gat ,am luat cheile de la masina mamei si geamantanele iesind pe usa, lasand trupul fintei care mi-a dat viata in urma.Katie si Katherine la media
CITEȘTI
Inocență Demonică
AçãoKatherine Elisadile este o adolescentă obişnuită de 17 ani care locuieşte in California. Ea ducea o viată normală până când mama sa este ucisă de nişte oameni necunoscuţi şi viaţa ei se schimbă radical. La nevoie Katherine trebuie să înveţe să lupte...