2. BÖLÜM Oda Arkadaşları

130 16 5
                                    

Annemin bana her zamankinden tatlı gelen sesiyle uyandım bu sabah. Bu belki de annemin beni son uyandırışıydı. Annem kahvaltı hazırlamaya gidince bende elimi yüzümü yıkamaya gittim. Banyoya gitmişken hafif bir makyaj yapıp, saçımı taradım. Giyinip kahvaltıya oturdum. Kahvaltıda annemle hiç konuşmadık. Zaten ardından da yetimhane yolları.
Arabada kulaklıklarımı takmış müzik dinliyordum. Cam açıktı. Son ses müzik dinlememe rağmen acı bir fren sesi duydum. Sağıma bakmamla birlikte tırın bize çarpması bir olmuştu. Şans eseri annem ve bende bişey yoktu fakat araba parçalanmıştı. Annem çok kötü gözüküyordu ama kanaması falan yoktu. Yaptığım hiç bir harekete tepki vermiyordu. Annemi tır şoförü ile birlikte tıra taşıdık. Eşyalarımı alıp bende tıra bindim. Tır şoförü bizi en yakın hastaneye bıraktı. Doktor annemi kontrol ettikten sonra şok geçirdiğini bir iki saate düzeleceğini söyledi. O sırada annemin telefonu çalmaya başladı. Annem açacak durumda olmadığı için telefonu ben açtım. Arayan Yetimhane müdürü Sema Hanım'dı.
"Merhaba Sibel Hanım. "
" Şey ben Nehir ufak bir kaza geçirdik annem konuşacak durumda değil. "
" Bişeyiniz var mı? "
" Önemli bişeyimiz yok. "
" Peki Nehircim bana adres ver ben sizi alması için birini yollayım. "
" Tamam. "
Aramızdaki konuşma böyleydi. Çok geçmeden adamlar gelmişti. Önce annemi eve bıraktık sonra da yetimhaneye gittik. Yetimhane 100 kişi için fazla büyüktü. Listeden adımı bulup kalacağım odayı öğrendim." 6. Kat-4. Oda " Odamın yerine çıkıp odaya daldım evet evet bildiğin daldım. Herkes bana tip tip bakmıştı. Yani herkes dediğim odada 4 kişi vardı. Boş yataklardan birine geçip oturdum. Burası iyiydi. Ne kapıya yakın ne de uzaktı. Odayı incelemeye başladım. Tek kişilik 8 adet yatak, her yatağın yanında bir komidin, 8 adet iki kapılı dolap vardı. Duvarlar turkuaz rengindeydi. Yatak beyazdı üstünde siyah bir yorgan ve iki adet siyah ve beyaz renklerde yastık vardı. Yatağın ucunda da beyaz bir battaniye. Oda bu haliyle çok tatlı duruyordu. İki erkek ve benimle birlikte 3 kız vardı odada. Acaba anlaşabilecek miydik?
Multimediada Nehir var. Votelemeyi unutmayın. İyi okumalar. Jdjdkdkdk.

Dikkatli Bak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin