Kaya kitap okuyordu. Ama ben ona küstüm. Yanına gitmedim. Önündeki sıra boştu ben de oraya oturdum. Beni farketmişti. Kafasını kaldırdı ve göz göze geldik. Hemen önüme döndüm. Selen yanıma oturdu ve konuşamaya başladı.
" Kitaplarını aldın mı? " çantamu açıp kitapları gösterdim gülerek.
" İlk ders ne? "
" Matematik. "
" Yaşasın! " matematiği seviyordum. Zaten matematiğim iyiydi. Lise 2'deydik. Ben yaşasın diyince Kaya lafa daldı.
" Al işte ya. Bunu da kaybettik. Matematik diyo beden değil. Öhgh. "
Evet o sesi çıkarmıştı. Tembel olduğunu anlamıştım. Ki bende öyle inek değildim, normal kafadan. 30-80 arasında derslerim. Lise için normal bence. Tabi bizim sınıfta 100 ile gidenler de vardı da burda yoktur diye düşünüyorum. Selen beni bu düşüncelerimden aldı.
" Çıkışta bir şeyler mi yapsak? "
" Olabilir. Bir planım bakarım. " diyip gülmeye başladım. O da benimle gülmeye başladı. Zil gülmemizi kesmişti. İkimiz de aynı anda susunca önümüzde oturan Koray ve Öykü de gülmeye başladılar.
" Bir yere gidersek sizde gelsenize."
" Çok iyi olur aslında ama matematikçi çok ödev veriyor. "
(Koray)
" Aynen ya of yarın da matematik var." (Selen)
" Ödev sorun değil. "
" Bakarız bir şekilde işte nereye gidiyoruz? " (Öykü)
" Bilmem ki çıkışta bakarız. "
Hoca sınıfa girdiğinde Kaya oflamıştı. Neden ona bu kadar ilgi gösteriyordum?
Kaya'nın Ağzından;
Kitabımı okuyordum ( E yani okuyamaz mıyım?) ki sınıfa biri girdi. Göz ucuyla baktığımda Nehir'i gördüm. Bir insana okul formaları nasıl bu kadar yakışabilirdi ki? Siyah çantası okul formasını tamamlamıştı. Önümdeki sıraya oturdu. Hiç ona bakmadan kitabımı okumaya devam ettim. Bana döndü ona baktığımda göz göze geldik. Hemen önüne döndü ve konuşmaya başladılar. Ona bir sürprizim vardı. Çok büyük bir süpriz.
Nehir'in Ağzından;
Matematik dersi iyi geçmişti ders bitişinde hoca ödevleri verdi. Diğer dersler de güzel geçmişti. Çıkışta gitme planları kuruyorduk ki Kaya kolumdan çekiştirerek beni bir yere sürüklüyordu.
"Nereye gittiğini sanıyorsun? "
" Yürü Nehir. Benim sinirimi bozma. Bir yere gideceğiz. "
" Hayır istemiyorum. "
" Yürü dedim sana. "
" Nereye gidiyoruz? "
" Sus!! "
Ve yeni bölüm 7 Vote 5 yoruma yb gelir. Multi de Nehir ve okul formaları. Jdjdkdkdk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkatli Bak
Mystery / ThrillerHiçbir yer güvenli değil olamaz. Her daim izlenirsiniz. Her zaman yanınızda bir kişi vardır. Onu göremezsiniz ama onunla geçirirsiniz koskoca bir hayatı. Bazen kendini belli etmez. O zaman şanslısınız. Ama bazen ise hayatı size zehir eder gizemli ya...