Fantoma lui James

102 3 4
                                    

Ma numesc James.Am 17 ani si locuiesc in Boston,SUA.M-ai am o sora pe nume Danielle si pot spune ca marea mea pasiune este sa ma joc pe PS3,dar nu vreau sa implic asta in cartea mea.La scoala am 2 prieteni foarte buni,pe Andrew si pe Stefan cu care imi petrec aproape tot timpul.

Pot spune cu toate acestea ca

intr-o zi cand ne intorceam de la scoala l-am auzit pe Stefan ca il invita pe Andrew la ziua lui,iar pe mine nu.I-am spus imediat ca petrecerea lui va fi una nereusita si am plecat suparat acasa incercand sa uit de necazuri si pentru a ma simti mai bine l-am invitat pe Andrew la mine acasa sa ne facem impreuna temele si apoi sa ne jucam pe PS3.

Acesta mi-a zis ca nici el nu va merge la petrecerea lui Stefan si ca nu va mai fi prieten cu el.

Cand sa plece,am spus ca voi veni cu el sa-l conduc pana acasa intrucat nu statea departe.La intoarcere am zis sa o iau pe alta strada.Am fost foarte surprins cand am inceput sa aud tipete si urlete ca si cum ar fi o fantoma.

Am realizat imediat ca fantoma era chiar la mine in dormitor,iar mama,tata si sora erau la cumparaturi.Am inceput sa fluier,iar spre surprinderea mea aceasta a disparut.

Ziua urmatoare la scoala l-am vazut pe Stefan stand de vorba cu Vlad,dusmanul nostru,iar acesta dadea senzatia ca e dragut cu el,desi nu era.Si pe Vlad l-a invitat la ziua lui si pe mine nu!Cu siguranta ceva s-a schimbat la Stefan pentru ca urma ziua lui si el nici nu a venit sa-si ceara scuze sau asa.

In seara aceasta sunt tare plictisit si nu stiu ce sa fac ca sa ma impac cu Stefan.

Am hotarat sa ma duc la Stefan acasa si sa ma impac cu el.

Dar cand am ajuns la acesta acasa l-am gasit cazut in pragul usii plin de sange la cap si pe picioare!

Am sunat la 911 si l-am dus de urgenta pe acesta la spital,iar eu m-am dus sa-l anunt repede si pe Andrew,dar si pe parintii lui Stefan ca fiul lor este in coma...

Fantoma lui JamesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum