Suho : Awak nah.
Korang : Takpelah.
Suho : Alaa.. Amik je lah
Korang : Takpelah.
Suho : Saya ikhlas ni.
Korang : Dah lah! Aku cakap taknak taknak je lah! Sebelum ni pun awak ada bagi hadiah. Berlambak awak bagi hadiah kat saya. Putus asa je lah.
Suho : Tak. Saya tetap akan cuba pikat awak.
Korang : Hissh!! Saya ada banyak kerja lagi tak siap ni. (Tak faham bahasa ke dia ni)
Suho : (Dah kali ke-19 dia tolak aku. But wae! Pompuan lain semua tergila-gilakan aku. Aku hensem, kaya, pandai. Apa lagi yang aku takda.)
.......
Pada waktu malam di rumah Suho. Di balkoni.
Dato Vida : Haih... Anak omma tak tidur lagi. *dekati Suho*
Suho : Ooh... omma.
Dato Vida : What is your problem. If you tell me, maybe I can help you
Suho : Berspeaking plak omma ni.
Dato Vida : Well, of course.
Suho : Cuma..... Emm...
Takde pape lah. Suho tidur dulu lah. Nanti lambat plak pergi kerja esok.
Dato Vida : Yelah. Kamu kan CEO syarikat You Puteh kena lah jadi contoh yang baik.
Dato Vida n Suho: You puteh you puteh barulah puteh~ Muah muah~
Bibir sengaja dimuncungkan utk effect yg lebih gempak. Entahla setiap kali terdengar youputeh disebut pasti mereka akn menjadi begitu. Contoh yg baik katanya.
Dato vida: Dah sweet dream.
Suho : Sweet dream too.
Keesokan harinya. Pada waktu rehat.
Suho : Awak jadi yeoja chingu saya.
Korang : Taknak.
Suho : But wae?
Korang : Wae? But wae!....
Sebab... nanti orang lain akan bencikan saya. Diorang semua gilakan awak. Saya taknak perkara yang sama berulang. Dulu saya kena buli sebab saya couple ngan sorang kingka waktu sekolah menengah dulu.
Suho : No! Kali ni saya takkan berlembut lagi.
Suho tarik tangan korang dan pegang pinggang korang.
Suho : Walauapapun yang diorang cuba lakukan kat awak. Saya takkan biarkan. Sebab saya akan lindungi awak.
Korang : *terkejut*
Suho :*cium* Sekarang takda sesiapa pun yang akan berani kacau awak.... sebab saya akan lindungi awak......
-TAMAT-
Sorry la sebab tak best. T-T Idea takde sangat. Tapi harap korang enjoy je waktu baca tadi.
YOU ARE READING
Exo Imagine
RandomImagine di antara reader dgn setiap ahli exo~ Setiap member akan include. Jadi sila baca dan hayati watak korang dgn bias korang~ Jgn lupa vote and comment.