Okay kali ni author nak tukar dari panggil korang jadi ____. Maksudnya korg blh letak nama korang nkat situ jadi setiap kali baca ____ baca nama korang okay? Thx.
_
Hari cuti dan nampaknya cuaca yg baik utk berjalan-jalan di luar. ____ mengambil keputusan utk keluar berjalan sambil membakar lemak-lemak dugong yg telah berkumpul. 'Tayar' di pinggang dipegang sambil itu sempat melihat biasan diri di cermin. Tuala dicapai lalu masuk ke dlm bilik air.
-Skip-
Dia kemudiannya bergerak ke almari baju. Dia melihat dan berfikir buat seketika. T-shirt putih kosong dipadankan bersama sepasang ripped skinny jeans hitam menjadi pilihan. Baju dipakai.
Utk melengkapkan lagi dia menyarungkan blue
bomber jacket dan sepasang high top sneakers putuh.
Simple but swag."Phone check. Lip balm check. Bedak... Takyah lah aku dah memang putih lagi flawless. Wallet check." Dia melihat ke dlm bag nye.
Pintu rmh dibuka. "Hello! DUNIA!!~"
Fuuuhh... Nak jugak satu tmn dgr suara dia.
Kemudian dia melangkah ke dunia luar.......
Dia kemudian teringat sesuatu...
1 saat.
2 saat..
3 saat...
4 saat....
5 saat.....
"Eh eh eh! Lupa kunci rumah! Haissshhh!! Mcm mana lah benda plg penting gak lah aku blh lupa."
-Skip-
Di sebuah taman. Ni bkn taman permainan ya. ____ suka utk melalui tmn itu utk ke shopping mall. Entahlah plik kan dia tu... Nak gi shopping mall gi jela nak jugak lalu situ.
"Suka ati aiii lah!" marah____
"Ok ok author mintak maaf"
Ok balik ke jalan cerita yg asal. Sdg dia berjalan.....
Oooohhh everytime~ i seee you~
Gudae nuneul bol ttamyeon
Jakku gasumi tto solleyeowaSuara merdo lagi lonak seorang lelaki kedengaran.
____ menghentikan langkah lalu menghayatinya sambil menutup mata. 'Hmmm sedap gak suara dia. Dahlah ni lagu feveret aku. Aahhh joong ki!!!' ♡_♡
Nae umyeonghijo~
Sesang keutirado~
Jikyeojugo ssipun han da saram~Tanpa sedar suara ____ bergabung dgn jejaka tersebut. Mereka berdua menyanyi bersama.
Org ramai yg sdg berjalan-jalan berhenti lalu berkumpul utk melihat persembahan mereka.
Seusai selesai kedengaran tepukan org ramai. Beberapa org meletak duit ke dlm topi yg sedia ada.
"Hmmm... Bravo! Bravo! Muah!"
____ malu-malu kucing. Dia bow 90o darjah. 'Yelah aku kan baik lagi sopan.'
Puji hatinya. Kemudian dia memandang lelaki tersebut.Lelaki tersebut merenungnya tajam.
"Yaaaa!! Pandai pandai je kau nyanyi skali."
____ hanya mengendahkan lalu bergerak ke topi dipenuhi duit. Dia mengcankung. Duit tersebut diambil separuh.....
"Yaaa!! Apa kau buat tu?!" lelaki itu berlari kearah ____ lalu merampas topi tersebut.
"Ah wae?! Aku pun nyanyi skali kan. So aku memang patut dpt separuh dari duit tu!" Kaki dihentak-hentak. Kesian jalan yg tak bersalah.
Lelaki tersebut membeliakkan matanya.
'What da fish! Tapi dia yg tiba2 nyanyi skali. She must be crazy!' Getus hatinya sambil memeluk erat topi berisi duit.Dia melihat perempuan tersebut mendekatinya. "Kau nak apa?"
____ cuba menarik topi tersebut.
'Aku kena dptkan duit tu! Penat je aku habiskan suara menyanyi blh plak dia halau aku. Dahlah duit poket nak habis..... Kalau suaru merdu lagi lonak ni takde tak mungkin dia dpt duit banyak ni.'
"Bagi jelahhhh!!"
"Tch! Kau igt senang2 je jgn hrp! Michin yeoja.
"Apa kau ckp....?"😠😠😡
Matanya tajam memandang lelaki tersebut bagaikan mangsanya. Dia seperti dirasuk syaitonnirojim. Lalu dia menerkam jejaka itu.
"Aaaarrrrrrhhh!!!!!"
-Tbc-
Sorry lambat update maafkan author ye. Seronok bercuti sampai idea lun bercuti skali. Ehehe 😜😜
Jeongmal jeosonghamnida.
YOU ARE READING
Exo Imagine
RandomImagine di antara reader dgn setiap ahli exo~ Setiap member akan include. Jadi sila baca dan hayati watak korang dgn bias korang~ Jgn lupa vote and comment.