##

105 12 11
                                    

Sınıfın diğer kısmının da gelmesiyle küçük küçük gruplar halinde konuşmaya başlanmıştı . Birbirleriyle konuşan arkadaş grupları sınıfa giren Sevim öğretmeni fark etmemisti bile . Branşı türkçe olan Sevim öğretmen sinirlenmisti anlaşılan .Elinde tuttugu kalın kitabı masaya vurarak susturmaya çalıştı yaramaz öğrencilerini . Oldukça sert yapılı olan Sevim hocanın tam olarak güldüğünü hiçbir öğrenci görmemişti. Kitabın çıkardığı gürültülü ses ile birden irkildi çocuklar . Çok geçmemeden öğretmenin sınıfa girdiğini farkettiler .
'Günaydın '
Hep bir ağızdan;
'Sağol '
Daha sonra hep birlikte sıralarına oturdu lar .Bu derste oldukça sıkılıyorlardı . Üstelik haftanın ilk günü ve ilk ders ...
Kimine göre biraz daha eğlenceli geliyordu Sevim hocanın dersi. Ama çoğunluk dakikaları sayıyordu. Gamze derse elinden geldikçe katılmaya çalışıyordu ama Yeşim ve Pelin için aynı şey söylenemezdi .
Yeşim ve Pelin üçüncü sırada , Gamze ise İkilinin bir önünde tek başına oturuyordu. Tek oturmaya alışmış ti .
Ve en sonunda ders bitmiş teneffüs olmuştu . Hocanın dışarı çıkmasıyla sınıf rahat bir nefes almıştı . Gerçekten de sıkıcı bir dersti. Havanın da sıcak olmasıyla iyice çekilmez bir hal alıyordu . Bu gün türkçe bir dersti Allahtan. Teneffüs te ilk olarak kantinin yolunu tutmuştu üç dost. Genelde kahvaltı yapmıyor okulda beraber yemek yiyorlar di . Zil çalıyordu ders sosyal bilgilerdi. Üçlü bu dersten keyif alıyordu . Öğretmen Cengiz bey eğlenceli anlatıyordu dersi çok da zor bir ders te değildi onların gözünde .
Yirucu bir gündü . Sonunda eve gitme saati gelmişti . Dışarı beraber çıktı üçlü arkadaş . Yolları ayrılıyor du iki sokak sonra
Pelin ve Gamze ikilisi birlikte gidiyordu . Yeşim de tek başına gidiyordu pek arkadaşı olduğu söylenemezdi . Evden çıkmıyordu . Evde o nu karşılayan birisi yoktu...
Gamze ve Pelin de bir zaman sonra ayrılıp evlerine gitti . Yorulmuslardi oldukça. 😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAMELYA MEVSİMİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin