Indragosteala

17 2 0
                                    

Buna. Povestea mea incepe pe o retea de socializare numita facebook. Ne cunoscusem cu putin timp in urma, dar nu o bagam in seama, pentru ca eram orbeste indragostit de sora ei. Timp de o luna, doua , am alergat dupa iubirea surorii ei, iar in acelasi timp eram atat de orb sa realizez ca actualei mele iubite ii placea de mine si ca puteam forma de mai mult timp un cuplu minunat.
   Este 20 decembrie, ora 18:30. In timp ce navigam pe facebook, o vad activa, si doriindu-mi mult sa o bag in seama, ii trimit un simplu " Buna", ea raspunzandu-mi tot cu acelasi " Buna" ,si am inceput sa conversam.   
   In acele clipe, in care discutam cu ea, nu stiu cum, dar pur si simpli, am inceput sa ma indragostesc de ea, dar totodata , ma indragostisem oarecum cu frica, deoarece stiam ca ea este cu un baiat din aceeasi comuna, mai mic decat mine, nestiind ca ei s-au despartit.
    Nu imi e teama sa recunosc, ca am vizualizat toate pozele ei de pe faceboom, cu o dragoste orbitoare si nebuna in ochi.
   Imi doream atat de mult sa o intreb daca vrea sa fie iubita mea, dar vroiam sa fac acest lucru , special, diferit, si in acelasi timp imi era frica de un nou esec , asa cum s-a intamplat si cu sora ei. Am inceput subtil sa o alint, spunandu-i " Viato" , si imi aduc aminte si acum ca m-a intrebat de ce ii spun asa, eu raspunzandu-i, pentru ca asa simt si asta vreau.
   Un timp mai tarziu,  m-am decis sa incerc fara frica, si sa fac tot ceea ce simt. Si am facut-o. I-am spus.... " vrei sa fi iubita mea ?? ".....fara sa stiu ca si ea era indragostita de mine. Ceea ce a urmat a fost destul de amuzant, din cauza faptului ca eu o placeam, ea ma placea, dar s-a lasat destul de greu .
     Pe 22 decembrie am avut parte de o zi superba, deoarece ea a acceptat sa fie iubita mea, iar ceea ce a urmat a fost obisnuita mozoleala. Cateva zile mai tarziu , avand parte de prima intalnire

Povestea cuplului perfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum