κεφάλαιο 2

21 1 0
                                    



Κεφάλαιο 2

Όταν ξύπνησα βρισκόμουν ξαπλωμένη σε κάτι μαλακό, και μπροστά μου υπήρχαν μαύρες φιγούρες . Ανοιγόκλεισα τα μάτια μου μέχρι που μπόρεσα να αναγνωρίσω τις φιγούρες. Είδα την μητέρα μου να στέκεται μπροστά μου, κλαίγοντας στα μπράτσα του πατέρα μου.

"Tanya, θεέ μου, ξύπνησε!" φώναξε ο πατέρας μου και μητέρα μου έτρεξε προς το μέρος μου με τα χέρια της ανοιχτά.

"Lana! Λυπάμαι τόσο πολύ που σου συνέβη αυτό. Είμαι τόσο χαρούμενη που ξύπνησες." Μου ψιθύρισε η μητέρα μου στο αυτί, όσο τα καυτά της δάκρυα έπεφταν στους ώμους μου.

"Αϊ γαμήσου, είσαι μια χαζή σκύλα! Ούτε καν που κατάλαβες τι μου συνέβαινε." Της φώναξα και την έσπρωξα μακριά μου. Γύρισα και κοίταξα τον πατέρα μου. "Όσο για εσένα. Είσαι ένας εγωιστικός μπάσταρδος και δεν ήσουν ποτέ εδώ για εμένα! Εσύ ήσουν εκεί έξω κάνοντας σεξ με ηλίθιες σκύλες, όσο η μητέρα μου ήταν στο δωμάτιο της μεθώντας και εγώ ήμουν στο δωμάτιο μου κόβοντας τους καρπούς και τα μπούτια μου." Του φώναξα την ώρα που δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου. "είσαστε οι γαμημένοι λόγοι που βρίσκομαι εδώ πέρα! Και αν δεν ερχόσασταν στο δωμάτιο μου δεν θα χρειαζόταν να κάνω αυτή τη συζήτηση."

"Ο Θεέ μου! Τι έκανα?" η μητέρα μου,.... η καλλίτερα, η Tanya ψιθύρισε.

Ξαφνικά άνοιξε μια πόρτα και μπήκε ένας κύριος με ποδιά γιατρού."

"Γεια σου Lana. Είμαι ο γιατρός Florence." Είπε ο κύριος με τα γκρι μαλλιά και την ποδιά. "Έχω ν σου πω μερικά πολύ σημαντικά νέα....."Είπε ο Dr. Florence "η φίλη σου, η Maya, πήρε τηλέφωνο. Μου εξήγησε για τα προβλήματα σου με τους ανθρώπους και την οικογένεια σου." Μου είπε την ώρα που έδινε στους γονείς μου μια θανατική ματιά. "ίσως να μην σου αρέσει αυτό, αλλά η Maya θα πληρώσει για να πας σε ένα ψυχιατρείο, (Mental Hospital) μέχρι να γίνεις καλλίτερα. Θα σου δώσουμε όλη την βοήθεια που θα χρειαστείς." Τελείωσε την πρότασή του και εγώ ένιωσα να χάνεται ο κόσμος από κάτω μου. Και τώρα τι?



♥ Αυτό ήταν το δεύτερο κεφάλαιο. Αν θέλετε πείτε μου αν η μετάφραση ήταν καλή.

Επίσης να ξέρετε ότι εγώ μιλάω με τν κανονική/ αρχική συγγραφέα οπότε αν θέλετε πείτε στα σχόλια την γνώμη σας για τι βιβλίο και εγώ θα της την μεταφέρω

And please don't forget to vote <3 STAY STRONG<3

�䔦d�~

Mental Hospital (μετάφραση)Where stories live. Discover now