Jack mi ako správny gentleman otvoril dvere, keďže Harold mi ich rovno zavrel pred nosom. Aký to slušný chlapec, však?
Vďačne som sa na Jacka usmiala. ,,O kufre sa nemusíte starať, pán a pani Stylesovci," ozval sa. ,,Odniesiem vám ich."
,,Ďakujem," usmiala som sa, a obišla auto. Harry už netrpezlivo podupkával nohou. Kam sa tak ponáhľa, magor? Začala som sa báť, ako sa Harry bude správať. Dúfam, že dobre, pretože inak by to mohlo prísť Abigail čudné. Chytila som ho za ruku, a preplietla si s ním prsty. Harry mlčal, a kráčal zarovno so mnou k veľkej vile.
Na štrkovej príjazdovej ceste parkovalo asi 10 luxusných áut, ktoré určite nestáli pár eur. Predpokladám, že cena sa pohybovala od 20-100 tisíc libier. Približne toľko, koľko stál Haroldov Range Rover. Široké schody nás viedli k dvojkrídlovým drevených dverám so starožitným klepadlom z falošného zlata. Netušila som, že Abigail býva v takomto prepychu. Ale, aspoň sa jej splnil sen, keď už mne nie. Ja si takýto luxus naozaj nemôžem dovoliť.
Akurát, keď som sa nahla, že zaklopem, dvere sa otvorili dokorán. Vykukli na mňa čierne kučeravé vlasy, medená pokožka, a žiarivý úsmev, ktorý mohol patriť iba mojej najlepšej kamarátke.
,,Abigail!" zvýskla som, a pevne ju objala.
Ab mi objatie opätovala, a poriadne ma vystískala. ,,Bože, chýbala si mi!" zamraučala mi do ramena.
Pridusene som sa zasmiala. Abigail má veľmi silný stisk. ,,Ab, sú to len 3 týždne."
Jemne sa odtiahla. ,,Ale aká je to dlhá doba!"
,,To áno," súhlasila som, a odstúpila. Keď som zbadala Harryho neutrálny výraz, mala som sto chutí mu tlesknúť pred očami. Dúfam, že sa znormalizuje, a bude to aspoň hrať, keď už to nie je úprimné. Odkašľala som si, a znova chytila Harryho za ruku.
,,Ehm, Harry, toto je moja pravá ruka, Abigail. Ab, toto je môj budúci manžel Harold," predstavila som ich. Čakala som, že aspoň jeden z nich vystrie ruku, lenže nič. Abigail si so zamračeným výrazom premeriavala Harryho, a on vyzeral, že každú chvíľu sa otočí, a odíde, lebo ho to tu nudí. Situácia začala byť napätá.
,,Ab? Ideme dnu?" odvážila som sa spýtať. Aby som to tu odľahčila.
Zažmurkala, a rýchlo prikývla. ,,Jasné, poďte dnu." Postavila sa tak, aby sme mohli prejsť. Vkročila som do luxusnej chodby, ktorá obsahovala botník, vešiaky, a dokonca aj stojan na noviny. Napravo sa tiahli schody na horné poschodie, a smerom rovno boli ostatné miestnosti. Musela som pootvoriť ústa nad takým luxusom. Všetok nábytok aj steny boli zladené do červeno-čierno-bielej, a ja som si myslela, že som sa ocitla v dome najbohatšieho človeka na Zemi. Všetko tu bolo krásne. Vyzula som sa z tenisiek, a položila ich vedľa vysokých lakovaných lodičiek. Cítila som sa menejcenná, už kvôli tým topánkam.
Harry bez problémov položil svoje topánky na opačnú stranu botníku, a začal sa tu obzerať.
,,Dáš si niečo? Čaj, kávu, alebo minerálku?" spýtala sa ma s úsmevom Abigail. Než som stihal čokoľvek povedať, Harry ma v sekunde prerušil. ,,Dám si kávu s mliekom a bez cukru, ďakujem."
Div, že mi oči nevypadli. Dobre. Trikrát, a dosť. Toto bol prvý raz. Nemôžem mu dovoliť, aby sa takto správal. Abigail zdvihla obočie, a založila si ruky vbok. ,,Pýtal sa niekto teba, kučerovlások?"
Z úst mi vyšiel chichot, no rýchlo som to zakryla kašľom, za čo som si vslúžila od Harryho nepríjemný pohľad. ,,Ab, prosím, priprav mu to, a ja si prosím čierny čaj."
YOU ARE READING
My Curly Husband | h.s. [✔]
FanfictionVideli ste už niekedy, že by sa nejaký pár mal vziať nie z lásky, ale z donútenia? Tak to ste ešte nevideli prísnych rodičov Perrie Woodovej. Ona je drobná, uzavretá osôbka, ktorá práve doštudovala medicínu. Jej rodičia si ju v budúcnosti predstavuj...