[song hore↑]
Zdvihla ku mne svoje modré oči, v ktorých sa zračila neústupnosť. Ani trošku bolesti či ľútosti.
Nadýchla sa, a špitla: ,,Chcem čas."
,,Koľko?" zašepkal som s bolesťou, no ruky som jej nepúšťal. Nerobí mi dobre, keď som od nej ďaleko, a od malého tiež.
,,Ne-neviem," zakoktala sa, a pozrela na naše dlane.
,,Nevydržím to dlho, to vieš."
,,Ja ťa nemienim poslúchať Harold, nieto ešte znášať tvoje potreby. Netočí sa celý svet len okolo teba," zasyčala.
Zarazene som sa na ňu díval. Ona ide do mňa skákať?!
,,Chceš sa ešte pohádať?" zvýšil som hlas. Keď som si uvedomil, akým tónom som na ňu vybafol, okamžite som to oľutoval.
,,Vypadni."
V momente som jej pustil ruky, a prižmúril oči, či som počul dobre. Moja Pezz ma práve vyhodila z domu? Tú, ktorú som si nedávno bral?
,,Čo si to-"
,,Zmizni. Dokým sa nedáš dokopy a neuvedomíš si, že nemienim plniť tvoje rozkazy, a že je aj iný zmysel života ako je sex..dovtedy máš u mňa dvere zatvorené. Rodičom si povedz čo chceš, je mi to úplne jedno," povedala chladným hlasom. Výraz mala kamenný a neprepustila ani jeden cit.
Zúfalo som sa zasmial. Prišlo mi to smiešne, lebo táto situácia bola smiešna. Došiel som sem s tým sa jej ospravedlniť a chrániť ju a ona ma pošle do teplých krajín iba za to že chcem byť s ňou?
,,Nikto tu o sexe nehovoril," vyslovil som svoju myšlienku nahlas.
,,Ale myslel si na to, a zase by si sa na mňa vrhol ako zviera, to by si predsa nebol ty. Ale ja nemám čas iba uspokojovať tvojho kakadua, moja priorita je teraz dieťa či sa ti to páči, alebo nie. A teraz už konečne vypadni."
Ležérne som sa oprel jedným ramenom o poličku. ,,Nie."
Pezz sa odomňa trošku odsunula, a nasadila prekvapený výraz.
Neúprosne som skrčil obočie a dopredu ľutoval, čo som sa práve chystal povedať. ,,Ty mi stále neveríš, že som ťa skutočne nepodviedol. Som ochotný sa ťa ani nedotknúť a správať sa tak, aby sa to páčilo tebe aj našemu bábu. Len mi dovoľ byť s tebou, dlho od teba nevydržím byť, lebo schytím hysák a ten nechce vidieť nikto."
P e r r i e
ČOŽE. Ešte raz mi to zopakuj, ty kretén. Tak teraz oficiálne prisahám, že predomnou nestojí Harry Styles. Toto nepovedal.
,,Myslím vážne každé jedno slovo. Iba ma nechaj ťa vziať ku mne, a normálne budeme žiť až kým mi sama nepovieš, že sa chovám svojmu veku. Kľudne ti vybavím aj nejaké odtlačky alebo iné sračky aby ti zistili či som s ňou spal ak chceš. Peňazí mám dosť-"
,,Fajn," prerušila som ho, a bola odhodlaná jeho slovám uveriť. Snáď sa minulosť nebude opakovať.
*2 months later*
Žili sme ako dvaja odlišní ľudia, ktorých spája jedno dieťa. Žiadne dotyky, žiadne milé slová, iba normálny život bez hádok a takýchto vecí. Harry sa správal tak, ako nikdy.
BINABASA MO ANG
My Curly Husband | h.s. [✔]
FanfictionVideli ste už niekedy, že by sa nejaký pár mal vziať nie z lásky, ale z donútenia? Tak to ste ešte nevideli prísnych rodičov Perrie Woodovej. Ona je drobná, uzavretá osôbka, ktorá práve doštudovala medicínu. Jej rodičia si ju v budúcnosti predstavuj...