Gebeld worden

257 13 2
                                    

Het was 4 uur in de ochtend.mila lag zacht te slapen tot,ze gebeld werd.ze pakte op,hallo zij ze bang.
hallo klonk er terug met een zware stem,wie ben jij vroeg mila?dat zal je morgen zien,we spreken morgen af,onder de grootste brug van Antwerpen,ik zie je daar zij de man,en hij legde af.mila was bang ze had die stem al eerder gehoort.maar ze ging zacht verderslapen.
Toen ze weer wakker werd was het 10uur S'ochtens.ze bleef binnen ze wou zelfs vandaag en morgen niet meer naar het DAM.ze bleef nadenken ze herkende die stem,aan de telefoon,maar wie was het?
Umm...
Wie zou het zijn!!??
Ik heb een idee dacht mila,ik maak een lijst met verdachten
Die nacht,mila lach al te slapen,tot...
Er kroop iemand door haar raam,hij keek rond hij Zag mila slapen.gelukkig ze slaapt.hij keek nog eens rond en Zag een lijstje er stond op,

VERDACHTEN.
hij Zag zijn naam op het lijstje staan,hij verscheurde het stukje papier,en keek mila boos aan.
Hij zag mila wakker worden en kroop terug weg naar buiten.
Vandaag is het zij mila de dag van de afspraak met ????
Ze keek op haar horloge 6uur S'ochtends.
Ze ging weer slapen,ze werd weer wakker op 9uur 30.
Ze besloot om toch naar het dam te gaan,ze deed haar pyama uit en deed haar kleren aan.
Toen ze op het dam was zag ze Jonas,hij was heel boos.hey wat is er vroeg mila?
Praat niet tegen me zij Jonas,wat is er jonas!?niet tegen mij praten zij ik!!!!
Wat heb ik mis gedaan zij mila!!??
Zwijg kwam er terug.toen zag ze Jimmy ze ging ernaar toe.hey zij ze,Hey zij Jimmy terug.
Weet jij wat er met Jonas is vroeg mila?neen hij doet echt raar hè.
Jimmy ik moet je iets zeggen zij mila natuurlijk niet hier,kom mee naar de kelder.
Oke.
In de kelder.
En wat wou je zeggen vroeg Jimmy?ik werd gisteren avond gebeld,door iemand dat ik niet ken.of eigenlijk wel.
Hij zij dat hij met me wou afspreken vanavond onder de grootste brug van Antwerpen.
En waarom,vroeg Jimmy?ik weet niet.
3uur later.
Mila en Jimmy waren nog steeds aan het praten.
Oh ik moet vertrekken naar de afspraak met ???
Tot straks hè.hopelijk.

Waar is mila?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu