Hari nie hri ke 7 Jihyo bkrja di syarikat Hun Holdings.Jihyo masuk ke office dgn happynya.Die ingin tahu prangai Sehun hri nie.Slepas itu Sehun masuk ke biliknya.Sehun meleraikan pnggungnya di kerusi.Sehun terus menelefon hp office Jihyo.
Tut...tut...tut...tut...
Sehun:Jihyo,masuk bilik aku sekarang.
Jihyo:Baiklah tuan.(Ape pulak kli nie?)
Jihyo masuk ke bilik Sehun.Smpat jgak Jihyo menarik nafasnya.Jihyo melihat Sehun dfn tekun.
Jihyo:Ade ape tuan pnggil sye?
Sehun:Aku nak kau buat assignment nie.Esok kau bgi dkat aku balik.Pastikan assignment kau tu,perfect ok.
Jihyo:Baiklah tuan.Ade ape2 lgi ke tuan?
Sehun:X ade ape2 lgi.Kau bleh keluar sekarang.(Mmberi snyuman kpd Jihyo)
Jihyo:Nae.(Keluar dri bilik Sehun)
Jihyo pov
Pelik mood die hri nie?Selalunya die akn mnta kiss aku.Kang nie x pulak.Tiba2 die suruh aku buat assignment nie.Hurm...bguslah die dh berubah.Aku rse,x jdi lah aku nk brhenti krja.
End Jihyo povWaktu mlm(9:55 mlm)
D.o:Hai Jihyo.Busy nmpak?
Jihyo:Yup.Busy sgt2.Boss suruh sye siapkan assignment nie.Awk x balik ke?
D.o:Nak blik lah nie.Klau awk nk kan sye hntar,sye bleh tnggu awk siapkan assignment tu.
Jihyo:Ehh,x pe D.o.Sye balik sndiri je lah.Susahkan awk je.
D.o:Ok lah klau mcm tu.Nah,kad sye.Klau ade ape2,call je sye.Ok lah.Sye balik dlu ye.
Jihyo:Nae.Hati2 tau.
D.o pun prgi dan hilang dri pndangan Jihyo.Jihyo segera menyiapkan assignment nya itu.1 jam setengah Jihyo selesai siap assignment itu.Jihyo pun meregangkan bdnnya kerana penat.Jihyo melentokkan bdnnya di meja.Kerana penat,Jihyo trlelap di situ.
Di bilik Sehun
Sehun juga sudah mnyiapkan krjanya.Skarang masa untuk pulang ke rumah.Sehun mengemaskan brangnya dn keluar dri biliknya.Sejurus itu,Sehun melihat Jihyo tidur lena di mejanya.Sehun trsenyym melihat ekspresi muka Jihyo itu.Sehun mndekatkan dirinya di meja Jihyo.Sehun duduk mencangkung mnghadap Jihyo.
Sehun pov
Kau nie cntik,baik.Aku suka tngok muka kau apabila kau menggelabah.Tapi,aku x nak jatuh cinta dulu.Aku nk seksa kau dulu.Adakah kau akan tahan dgn sikap aku.
End Sehun povTanpa disedari oleh Sehun,Jihyo trbangun.Jihyo trkejut apabila melihat Sehun brada di dpnnya.Jihyo lntas bngun dri kerusinya.
Jihyo:Tuan x blik lgi ke?Assignment tdi sye dh siapkan.
Sehun:Nak balik lah nie.Esok kau bri dkat aku di bilik aku.Satu lgi,kau blik dgn spe lpas nie?
Jihyo:Sye balik sorang je tuan.
Sehun:Kau nk aku hntarkan?
Jihyo:Ehh,x pyh tuan.Susahkan tuan je nk hntar sye balik.
Sehun:Ok.Aku balik dulu.
Jihyo:Nae.
Skip
Luar bangunan Hun Holdings.
Jihyo pov
Alamak!Hujan lah pulak.Mcm mne nie.Aku x bwa payung.Haish...
End Jihyo povSebuah kereta brhenti di dpan Jihyo.Cermin kereta itu pun diturunkan.
Sehun:Kau nak tumpang x?Hujan nie.
YOU ARE READING
From P.A Until Married
RandomCast Song Jihyo Baik,P.A kpd Tuan Sehun,Pendiam,Patuh,Pemalu,10% pakaian girl,90% pakaian boy. Oh Sehun Suka pda Jihyo,Byuntae sikit,Playboy,Boss kpd Jihyo,Sombong,Suka buli Jihyo. Do Kyung Soo Suka pda Jihyo,Baik,Pemalu,Selalu tman Jihyo,Rajin. Sin...