Bab 4

3.6K 195 12
                                    

Sehun pov
Mne aku nk cri calon nie?Serabut kpale aku...Bru je nak enjoy.Tiba2 pulak,appa suruh cri calon.Haishhh....
Hah!!!Aku tahu!!!
End Sehun pov

Di rumah Jihyo

Jihyo pov
Gile lah!Dh lah bju nie x cukup kain.Paras lutut je.Lengan pndek.Ape ke jaddah lah prmpuan pakai dress mcm nie?X cukup kain.Kena pakai kasut hill pula tu.Kang trlecok aku.
End Jihyo pov

Dress Jihyo

Jihyo:Omma,Jihyo prgi dlu ye

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jihyo:Omma,Jihyo prgi dlu ye.

Omma:Wah!!!Cntiknye anak dara omma nie.Nak prgi krje atau nk datting?

Jihyo:Ish,apelah omma nie.Jihyo prgi krja lah.Dah lah,Jihyo dh lmbat nie.Jihyo prgi dlu.

Omma:Baik2 jalan tu ye.

Jihyo:Nae omma.

Dpan bngunan Hun Holdings

Jihyo pov
Brdebar pulak nk masuk office nie.Tarik nafas dlm2 Jihyo.Keep calm.
End Jihyo pov

Jihyo pun melangkah kaki knnanya masuk ke office.Beberapa lelaki trpikat dgn cara pemakaian Jihyo.Mereka tdak mngalihkan pandangan mreka.

Xxx:Wah!!!Cntiknya Jihyo.Klau aku jdi bf die,hri2 aku akn hadap muka die 24 jam.

Xxx:Cntiknye...

Jihyo malu apabila mereka melihat Jihyo bgitu.Jihyo pun menekan butang lif.Dan pintu lif terbuka.

Bilik Office Sehun

Sehun pov
Mne die nie?Die x dtg krje ke?Haishhh...
End Sehun pov

Jihyo melabuhkan punggungnya di kerusi.Dtg seorang lelaki menegur Jihyo.Iaitu D.o.(Msti korang fikir Sehun kan?Hehehe)

D.o:Jihyo,cntiknye awk hri nie.Saka ape yg dh merasuk bdn kwn sye nie.Smpai pkai dress paras lutut and kasut hill lgi tu.

Jihyo:Awk nie D.o.Saka mne yg sudi nk merasuk bdn sye nie.Awk pun ape kurangnye,handsome.

D.o:Ye ke handsome?(lihat crmin pda hp)Hurm,bru sye thu yg sye nie handsome.

Jihyo:Eleh,puji diri lah tu.Boss dh dtg ke?

D.o:Dah kot.Sye x ambil kisah sgt dgn boss tu.

Jihyo:Hurm...

Tut...tut...tut...tut...

Jihyo:Ye tuan?Ade ape yg bleh sye bntu?

Sehun:Masuk blik aku sekarang dn bawa assignment yg aku suruh buat smalam.

Jihyo:Baiklah tuan.D.o,sye nk prgi bilik boss dlu.Nnti jmpa lgi.

D.o:Nae.

Jihyo masuk ke bilik Sehun.Sehun melihat Jihyo yg bru shaja masuk.Alangkah trkejutnya Sehun melihat Jihyo berpakaian prmpuan.

Sehun pov
Gile!Cntiknye.X sngka aku kau cntik mcm nie.Seksi lgi tu.
End Sehun pov

Jihyo:Tuan?Tuan?Pakaian sye x ok ke tuan?Klau x ok,esok sye pakai mcm biase je.

From P.A Until MarriedWhere stories live. Discover now