Şeytanotu

130 14 2
                                    

Arkadaşlar hikâyeyi oylar sanız sevinirim okuduğunuz için de çok teşekkür ederim:)))



HATIRLATMA: "Bunu ben bile bilemiyorum dikkatlice düşünmem Gerek Tek bildiğim şey senden bir şeyler istiyor!"

"Benden ne isteyebilir ki??"

"Sen onun sahip olamadığı şeysin Mina"

"Açık konuşur musun Selim amca!"

"O senin sayın yani annenin abisi ve onun sahip olamadığı güç sendin! O yiğeni olduğunu biliyor sanırım 200 yıldır ortalarda yoktu ona ne oldu bilmiyorum fakat geri geliyor!! Senin koruman gereken çok şey var Mina bu sorumluluğu alman gerek"

"Ben-ben bilmiyorum hiçbirşey bilmiyorum Anlamıyorsun!! Bu yükü asla omuzlarıma alamam!!"

"Mina sen tek değilsin senin yanında oluruz sorun değil yakında baban da geliçektir zaten"

Bunu diyen Atakan dı beni şaşırtmıştı daha yeni tanıyoruz birbirimizi ona güvenmem kimseye güvenemem!!!

"Teşekkür ler ama kalsın! Şu okul işi ne oldu orada kalmayı planlıyorum!"

Konu değiştirmiştim onlarda bunu farketti ama birşey demediler.

"Hayır kızım burada kalacaksın! En azından baban gelene kadar sen bana emanetsin!"

Sesi çok kesin ve netti

"Ama..."

"Okul işi de halloldu 1 hafta sonra açılıyor zaten sana forma almaya gideceğiz"

"Tamam"

***********2 SAAT SONRA***********

Şu an Bulgaristan dayız evet bu bir gerçektir 1 saat te Bulgaristan da oluyoruz anlamadım!!

Atakan, ben ve Selim amca bir mağazaya girdik içerisi çok hoş dekore edilmişti Selim amca hızlıca bir kapıyı açtı ve

"Hadi geçin"

Dedi bizde kapıdan girdik, etraf hiç az önceki ortama benzemiyordu herşey siyahtı Selim amca karşı da duran adamla konuşuyordu bana dönüp beni konuştuğu adama gösterdi adam  beni iyice bir süzdükten sonra tüllerin arasında kayıp oldu.

Geri geldiğinde elinde siyah deri bir etek ve üzerine siyah  gömlek ile geldi.
Bana doğru ilerleyip elime uzattı

"Bu forma senin bölümünü ve gücünü belirleyecek zamanı geldiğinde ( okul un başladığı gün sjjsj) üzerinde birkaç şey belirecek tabiki boynunda da"

"Bi kumaş parçası mı bunları yapacak??"

"O kumaş parçası dediğin şey 'Şeytanotu' bitkisinden yapıldı ( gerçekte var baktım) nadir bulunur özeldir!"

"Her neyse formayı aldığımızda göre gidebiliriz"

Şeytanotu mu püfff sadece bi bitki saçma çok saçma

'Neresi saçma bunun şu son birkaç gündür yaşadıkların çok normal mış gibi Allahım sen akıl ver bu kıza yarabbim'

'Kes sesini!!'

O Bir MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin