Hei, dragilor! Sunt eu, Lore! Acesta este inceputul cartii a doua. Este continuarea primei carti scrise de mine "Un drum spre nicaieri". Sper sa va placa!
Buna! Eu sunt Jessica. Am 16 ani si invat la Liceul de Literatura. Prietenii mei cei mai buni sunt Liz si Luck. Am scris o carte numita "Calatoria", iar asta m-a facut foarte populara, insa e greu sa fii o liceana. A trecut un an de atunci. Tatal meu s-a recasatorit cu Ginger Wild, sora mamei mele. Este o femeie foarte de treaba. Aproape ca nu-i simt lipsa mamei. Aproape... A fost greu, dar cu ajutorul prietenilor si a familiei am reusit sa trec peste.
Este luni. Dupa un weekend de neuitat am revenit la scoala. Umbland pe coridor, indreptandu-ma spre dulapul meu, l-am vazut. Era chiar Louis Grancer, cel mai popular tip din scoala. Este capitanul echipei de fotbal american si in acelasi timp si cel mai aratos tip din liceu. Daca as fi o snoaba, l-as considera dragut, insa din pacate nu sunt. Este fiul unui om de afaceri faimos in lume, insa este inganfat, plin de el si imatur.
Revenind la subiect, Liz se apropia de mine:
-Hei, Jess! Ce faci?
-Bine... Ca in fiecare zi de luni: gandindu-ma ce voi manca la pranz. Tu?
-Pai ma gandeam sa mergem...
-Sa mergem...?
-La o petrecere! De seara! Huh? Ce zici?
-Nu stiu... Adica e luni si avem teme...
-Haide Jess! Ne vom distra! Va fi super!
-Nu stiu ce sa zic...
-Va veni si Jack.
-Eh... Poate ne vom distra.
-Perfect! Ne vedem la 19:00.
-Ok.
Jack, Jack Jeferson. Cel mai inteligent tip din scoala si cel mai dragut. Face baschet de 6 ani. E foarte bun. Face cursuri de canto si a castigat premii. Stie sa cante la chitara, la pian si la tobe. Il plac de 4 ani. E diferit. Simt asta in el, dar mi-e teama sa ii vorbesc. Poate intr-o buna zi voi reusi. Sa speram!
CITEȘTI
O Liceana Si Muzica
Teen FictionTimida, curajoasa, incapatanata. Sunt cele trei cuvinte care ma definesc cel mai bine. Eu sunt Jessica Olderson si asta este povestea mea.