Coke

144 4 0
                                    

Jakob hiver mig ud i en skov tæt på skolen, jeg ved ikke helt hvad han vil. "Jakob, er du på stoffer?" Siger jeg impulsivt. "Altså, jeg sniffede lidt coke i morges, men det er ikke det store," svarer han, og sætter sig ned. Jeg kigger chokeret på ham. "Skal jeg ikke ringe efter din mor så hun kan komme og hente dig?" Han rystet på hovedet, og smiler. "Emma, jeg er 18 år, jeg har købt en lejlighed, men du må godt følge mig derhen, den ligger tæt på skolen." Han rejser sig op, han har en bagtanke jeg ved det.

"Du voldtager mig jo bare?" Siger jeg, og smiler, han smiler slesk tilbage. "Hvordan vidste du det?" Siger han, og kigger frækt på mig. Forhelved. "Er synsk," Svarer jeg, og fniser. "Ej gå nu hjem med dig," Siger jeg på en blid måde, og begynder at gå væk fra ham. "Først skal du give mig dit efternavn, så lover jeg at gå hjem, og lover ikke røre stoffer igen, ihvertfald ikke når jeg skal i skole," Råber han efter mig. Omg Jakob, styr dig nu. "Emma Sophie Jensen," Svarer jeg, og løber tilbage til skolen, men kun en enkel dreng står ude ved skolen. "Hvor alle andre?" Spørger jeg, og kigger ned i jorden. "Vi har fri," Siger han. Ups.

Da jeg kommer hjem, kaster jeg mig ned i sengen, og åbner min MacBook Air, jeg går ind på Facebook. Pludselig er der en venneanmodning, den er fra Jakob, jeg accepter. Jakob er egentlig meget sød, og meget pæn. Jeg har bare noget kedeligt brunt hår, og brune øjne, men mange siger jeg er pæn? Men det forstår jeg nu ikke. Jeg lukker mine øjne blidt i, og falder i søvn.

Jeg åbner mine øjne ved lyden af et host. "Emma?" Hvisker en eller anden, personen bliver ved, jeg åbner mine øjne og genkender stemmen. "Fie, hvad fanden laver du her?" Spørg jeg chokerne, jeg kigger hen på klokken, klokken er 3:00. "Kom," Siger hun, og kigger på mig. "Jeg gider ikke, er du ikke sød at gå?" Svarer jeg, og skubber hende blidt væk, så hun ligger nede i min seng. Fie er min lillesøster hun mener der er ånder i huset, men jeg mener de ikke findes, da jeg aldrig har set et? Jeg gaber. Fie har de sødeste brune øjne og brune hår. (Se op på billedet.) "Så kom her Fie, og put dig." Hun kravler ind under min dyne, og lægger sig tæt indtil mig, og fjerner min MacBook Air. "Godnat Emma."

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 19, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

BAD GIRLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora