Nadia's P.O.V
Jeg og Raven sto å venta på at BTS (oppvarmings bandet til 1D) skulle komme. Når gutta kom ut på scena var det ei som prøvde å dytte meg vekk. Raven tok tak i jenta sin arm og dro henne unna meg. "Ey bitch!" Sa jenta og prøvde å slå til Raven, men jeg tok tak i den andre armen hennes. "Jeg tror ikke det..." Jeg og Raven stirra henne inn i øya og sa "Bitch" vi ga henne tvilling blikket. "Dere er prinsessene!" Sa jenta redd. "Get lost" Sa vi i kor. Vi fikk det til å se ut som om vi ble helt like før Jenta løp sin vei. Raven tok tak I armen min og så på meg. "Går det bra?" Spurte vi samtidig. Vi så på hverandre og lo. "Hei Nad ser ut til at du har en beundrer." Sa Raven og pekte på Suga som sto og så på meg. Jeg så på ham, han blunket til meg og så på meg før han snudde seg og dansa med de andre. Jeg snudde på hode og fikk øye på 1D som stirra på oss. Jeg så på dem og ga den
ikke-stir blikket mitt.Konserten var nå ferdig. Jeg og Raven var på vei backstage for å møtes 1D og BTS. Da vi var ved døra ble vi stoppa av Paul (gamle livvakta til Gutta.) Som hadde Harry over skuldra. " hvor tror du at du skal hen?" Spurte Paul. "Vi har meet and greet så inn ." Sa jeg og lo. "Jeg tror ikke det." Jeg så på Raven og så på henne med
gjør-det blikket. Raven så på Paul med djevel blikket sitt. "Du SKAL slippe oss inn! Ellers..." Raven så på meg før jeg så på Paul og sa ferdig setningen "havner du i helvete". Paul så på oss livredd før han åpna døra of kasta in Harry. "Velkommen" Når vi hadde kommet inn til rommet vi hverandre en high five.Suga's P.O.V
"Ey Suga det er jenta fra konserten" Sa Jin som sto og lo. "Jeg ser det! Hun er søt ikke sant?" Sa jeg og så på henne. "Hun er sykt sexy!" Sa V som sto med arma rundt meg. "Dere liker henne virkelig ikke sant?" Spurte Jimin som var på mobilen. "Ja!" Sa jeg og V samtidig.
Raven's P.O.V
Jeg så på Nadia og slo henne på tull før jeg sa "Jeg har en dårlig følelse" Nadia så på meg og slo meg tilbake på tull. "Jeg er her. Jeg har den dårlig følelse også. som om... " Jeg og Nadia så på hverandre før vi sa "Det vil skje noe sprøtt". "Så dere er de to jentene som vant Meet And Greet." Sa Niall som kom bort til oss. "Ja" Sa Nadia. Jeg hadde en ALT for dårlig følelse til å snakke. Jeg visste at noe kom til å skje. Niall stoppa og så på oss med et redd blikk. "Gutta!" Ropte han. Alle fra 1D kom bort til oss. Vet dem hvem vi er? "Føler dere hva jeg føler?" Spurte han og dytta meg inntil veggen. "Sure do. Søta her er dama vår!" Sa Harry.
Nadia's P.O.V
Plutselig tok Niall og slo Raven inn I veggen med full kraft. De er Vampyrer! "Ja det er de... I det minste noen av dem." Sa en stemme bak meg. Jeg snudde meg fort og så Suga. Jeg så på ham og smilte. "kult!" Sa jeg smilte. "Hvordan kan det være kult...Hvorfor er du ikke redd?" Spurte Jin. "Gutter dette er ikke normale." Sa Suga og ga meg et smil som viste fram tenna. "Hvordan viste du det?" Spurte jeg og tok tak i Suga sin genser og dro ham inntil meg. "Jeg kan føles det" Sa Suga og pusta meg i nakken. Jeg dytta ham bort å gikk bort til Raven og dro vekk armen til Niall. "Bad dog!" Sa jeg og sparka ham i piken. Han pep som ei tispe.
Raven's P.O.V
"Bad Dog" Sa Nadia og sparka Niall i Piken. Han pep som ei tispe. "He høres ikke ut som the big bad wolf" Sa jeg og reiste meg fra gulvet. "Ikke tull med min sis" Sa Nadia og dro til også. "Hvem er dere!?" Spurte Liam redd som satt på huk foran Niall. "De er hekser... og faren dems er djevelen og moren deres er en engel. De er prinsessene fra Haven and Hell" Sa Rap Monster. "Ser ut til at noen vet mer enn de burde" sa jeg lente meg inntil Nadia."det er på en måte kult at Rapmon her vet hvem vi er." Sa Nadia som så på Niall som lå der med et kaldt blikk. "Nadia du vet at hvus et blikk kunne ha drept så hadde Niall her vært død for lengst." Sa jeg og la hånda mi under haka hennes og flytta det til meg. "Vel jeg er ikke djevelen så jeg har ikke sånne krefter... men hva med deg... Raven" sa Nadia og så på meg med et ondt smil. "Jeg kan drepe men... Hvorfor... skulle jeg?" Sa jeg og så ned på Niall før jeg satt meg på huk. "Niall James Horan... reis deg!" Sa Nadia. Niall var alt for redd til å reise seg. Patetisk... "HUN SA REIS DEG!" Ropte jeg. Han reiste seg fort opp. Med en gang han reiste seg stirra jeg på han helt til ham skrek.
Liam's P.O.V
Jeg sto og så på Niall som lide. Jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre! "Sexy" Sa Harry som sto ved siden av meg. "Det er ikke Sexy det er skummelt. Og vi er ikke en gang vanlige mennesker!" Sa jeg og gikk noen steg bakover. "Raven jeg tror det holder... Han har lid nok... for nå."