"Raven jeg tror det holder... Han har lid nok... for nå."
-------------------------------------------------
Suga's P.O.VJeg sto og så på at Nadia som la hånda si på Skuldra til søsteren sin. "RAVEN!" Ropte Nadia og slo til henne. Jeg sto og ventet på at Raven skulle slå Nadia tilbake. "Men...men... Okei..." Raven bare snudde seg og slo Nadia på armen. "Går det bra dude" Spurte jeg og gikk bort til Niall. "Ja! Men jeg trenger mat" og der forsvant Niall. "Jeg vet at Niall liker mat men... Hvordan kan han tenke på mat nå?" Spurte Nadia og så på meg. "Det er Niall vi snakker om" sa jeg og lo litt. "Sant..." Sa Nadia stille. Plutselig tok Nadia tak i armen min og dro meg med seg. "Hei hvor skal vi?" Jeg liker! "Hit!" Sa Nadia og satte seg i sofaen.
"Så fortell meg!" Sa henne og ga meg et smil jeg aldri trodde jeg ville se. "Hva da?" Spurte jeg for å tulle med henne. "Det vet du!" "Okei. Jeg, V og Jungkook er Vampyrer. Jin, Jimin og J-Hope er Varulver. Og til slutt Rapmon er en hybrid." Jeg så at Nadia sine øyne lyste opp! "Serr er du en vampyr!" Sa henne og smilte som bare det. "Liker du Vampyrer?" Spurte jeg og merket et håp inni meg vokse. "Ja! Jeg liker Vampyrer bedre en Varulver." "Det er så utrolig lett og snakke med deg!" Sa jeg overrasket og tok henne på låret.
Nadia's P.O.V
Suga tok og la hånda si på låret mitt. Jeg kunne merke at jeg sakte men sikkert begynte å like det. "Suga hva gjør du" Spurte jeg litt sjenert. "Er hyggelig" sa han og flyttet hånda si til min og fletta dem sammen. "Ey love birds" sa V og satt seg mellom oss. "Hei V" sa Suga sint. Hvorfor så sur? "Jei V!" Sa jeg på tull. "Jeg vet at du har savna meg" sa V og la en arm rundt midja mi. Jeg dytta bort hånda hans. Reiste meg og gikk til Suga. "Jeg hører til Yoongi oppa!" Sa jeg og satte meg ved siden av Suga. Suga så på meg og smilte mens jeg satt meg ved han. V så på Suga med et sint blikk før han reiste seg. "V vi må dra nå." Sa V og dro opp Suga av sofaen. "Kom til hotellet om 2 timer" Sa en stemme inni hue mitt. "Hvem der?" "Suga" "Ok jeg kommer"
(På hotellet)
Jungkook's P.O.V
"Hold deg unna henne!" Ropte Suga og dytta V inn I vegen. "Det kan du bare glemme deres høyhet!" Ropte V og dro til Suga så han bløde som bare det. Jeg satt sammen med Rap Monster, Jin,Jimin og J-Hope og så på V og Suga som fløy rundt i rommet. "hold deg unna henne! Det eneste du gjør er å ligge i den jævla senga di!" Ropte V og tok tak i en stol og kastet den etter Suga. Jeg så på Rapmon som skalv av sinne "Jeg gjør faktisk mere en deg din dritt!" Ropte Suga og tok kvelertak på V. "DET HOLDER!" Ropte Rapmon som plutselig sto mellom dem. Han løftet dem opp og holdte dem der. "Hallo?" Det banket på døra. "Hva gjør hu her?" Spurte Jin og så på oss. "Jeg inviterte henne"
Nadia's P.O.V
"Hallo?" Jeg sto og vente en god stund før døra ble åpnet. "Hei!" Sa Suga så glad som han var. "Herregud! Hva har hendt med deg!?" Sa jeg forskrekket og begynte å se på alle merkene. "Jeg havna i en sloss kamp med V" "Hvorfor!" "Fordi jeg ikke ville miste deg" Jeg viste ikke hva jeg skulle si uten om et smil. "Hvor er badet så skal jeg hjelpe deg" sa jeg og holdte han i hånda. "Første døra bak meg." Jeg tok tak I hånda hans og dro han med meg til badet. Jeg ga V et ekelt blikk når vi fikk øyekontakt.
"Sitt" Sa jeg og dytta Suga på do sete. "Hvorfor er du så snill mot meg av alle?" Spurte Suga noe som tok meg på senga. Jeg tok å bløta en papir bitt og tørket Suga på panna. Jeg satte meg på fanget hans så beina mine hang på hver side en doen "fordi" "fordi...Jeg er tiltrukket av deg!" Sa jeg og kysset han på munnen. "Nemmen hadde ikke forventet det!" Sa Suga overrasket.
Suga's P.O.V
Jeg så på Nadia som satt på fanget mitt etter å ha kysset meg. Vi lente oss inn igjen bare at denne gangen ble det litt different. Jeg lot hendene mine skli nedover ryggen til jeg fant rumpa hennes. Jeg løftet henne opp og satt henne ned på vasken. "Er det snart så noen kan gå på do eller!"