E o zi caldă de vară în Texas . Plus 27 de grade . Jane se scoală din pat si își încalță papucii ei roz cu iepurași . După ce și-a făcut baia de dimineata ,coboară pentru micul dejun , mama ei ca de-obicei a făcut vafe cu frișca si căpșuni si ca băutura un suc fresh de fructe . Nu a avut prea mult timp sa manince deoarece cea mai buna prietena a ei Camilla deja o chema afara . Ca de-obicei Jane a iesit in graba afara . Deoarece le place foarte mult sa vorbească , vorbind au ajuns intrun loc unde nu a mai fost un om vreodată ,dar nu au atras atenția la chestia asta deoarece repet sau luat cu vorba . Au ajuns lîngă un munte mare si diform parca in forma de trepte dar iarasi diforme . Fetele nu au atras atenția la asta si sau pornit in jos , mergând si coborând dau de a patra treapta si nu reușesc sa o calce ca ziua a luat-o iar de la inceput . Jane a simțit ceva ciudat cind sa trezit iar in aceiași poziție si in general a avut aceeași dimineata . Cind Camilla a zmuncito iar de la mic dejun Jane a simțit o putere stranie care nu o lasa sa se gândească normal , toata forța asta o trăgea cit pe ea atit si pe Camilla la acel munte diform . Ele nu înțelegeau ce se întîmplă si unde merg . Parca le împingea cineva din urma . Intrun final ajung iar la acel munte , deja forța dispăruse , dar becațină la aceasta se simțeau intrun mare pericol , puteau liber sa plece înapoi acasa dar lor le place aventura si misterul deaceea nu au putut sa lase acest mister ne rezolvat . Încetul cu încetul sau pornit in jos pe scări , Camilla a ajuns la a 5 a treapta si cind a pus piciorul pe a 4 a ...
Va urma . Hey sper ca va placut primul capitol asta e prima mea carte 📕📕📕
CITEȘTI
A patra treaptă
RomanceFiecare are coșmarul său dar nimeni nu a mai avut un asemenea coșmar . Niciodata sa nu stingi lumina