Parca ar fi fost o forța invizibila . Simt ca inebunesc . Ma doare capul foarte tare , apoi simt cum sunt ridicată de pe jos de doua brațe puternice . Era Owen . Ca de obicei un drăguț .
-Nu asa de repede,zise Stackwood .
-Dar ce mai e acum. Se rastise Owen
-Ce mai e acum ?!, tu glumești nu ,?? Nu iti mai amintești ce a fost data trecuta cind ai iesit asa din capul tau ?
-Da da , tin minte dar acum sunt mai prudent mai ales ca o am pe J linga mine .
Si atunci ma săruta , si de cind eu am apelativul J , adică eu nu sunt in potriva dar ... Nu e cam devreme ? Adică ma simt mai in siguranța linga el de parca ar fi un munte care emana frumusețe , siguranța si șarm in același timp , cum e posibil asa ceva ??!!
Ok sa revin la Sărutul care am impresia ca nu se mai termina dar observ ca Camilla si Stackwood se uita dezgustați la noi doi de parca am comis o crima sau ceva .Dar nu pe atrăgeam multa atenție . Eram concentrata pe Sărutul vieții mele . Atunci am simțit cum ma pălit iubirea , Țineam mult la satenul din fata mea care Inca ma săruta cu multa pasiune . Am oprit Sărutul din singurul motiv ca nu mai aveam aer si simteam cum respirația mea sacadata era de-acord cu decizia mea .
-Daca tot vati oprit din prînz , eu cred ca ar trebui sa concepem un plan de scăpare , nu am de gind sa imi petrec restul vieții intr-o peștera jegoasa , zise Camilla .
- E imposibil Adaugă Owen care părea tensionat .
- Totul e posibil , am adaugat eu , nu imi pasa cit de mult am sa ma lupt cu monștri sau creaturi sau demoni sau nustiu ce acolo vreau pa libertate vreau sa stau alaturi de părinții mei si nu doresc ca sa stau de șase ca doamne ce demon o sa ma manince .
- Interesant discurs păpușa , dar asa nu merge , trebuie sa stii strategii de lupta sa ai la îndemâna arme si ...
Owen nu a reusit sa termine propoziția căci eu si Camilla am scos din cizme un pumnal si un pistol Apoi i-am raspuns in duet
-Vrei sa zici ... Armele astea ?
Ambii se uitau la noi cu niște priviri mega uimite si aveam impresia ca Owen ma minca deja din priviri .
-Nu știam ca pisi e dura
-Tu inca nu stii nimic de ,, pisi ,,
-Ma faci sa te iubesc si mai mult
-Terminați cu dulcegăriile si hai la treaba , ne întrerupe Camilla .
-Ok, spun eu cu Owen in cor .
Am iesit cu grija din peștera usor luminata , nu ne-am despărțit nicio secunda ca nu cum a sa avem surprize . Domnul Stackwood avea o Sulița din lemn care se vedea ca e șlefuită cu măiestrie iar Owen avea un pumnal din lemn care am impresia ca tot Stackwood la făcut . De 10 minute mergem spate in spate ca sa nu ne prindă vreo creatura , trebuie sa fim precauți in situații delicate .
Dintr-o data se auzi niște pași apoi parca un leu a urlat
-C-c-ce a f-fost asta ? Întreaba scumpa mea prietena foarte speriata
-a fost Leonid si clonele lui , zise domnul Stackwood uitându-se in gol
-Tata nu avem timp de așteptat trebuie sa acționăm , fiara poate apărea din clipa in clipa , sa trezit insfirsit si dragul de Owen .
-Destul , nu va mai certați trebuie sa facem ceva , de despărțit nu vine vorba ca atunci eu si Camilla ne putem rătăci deaceea trebuie sa raminea împreuna si sa acționăm in echipa , nu avem timp pentru certurile voastre .am zis cu încredere
Restul au aprobat si am pornit încet spre locul de unde se auzeau acele sunete cu cit ne apropiam mai mult cu atit lui Owen i se făcea mai mare frica pentru mine si ma ținea de mina din ce in ce mai strins , frate ce forța are are in miini , stop , Jane gindeste pa plan , doar la plan .
La un moment dat domnul Stackwood nea oprit si nea făcut semn sa tăcem si sa Raminem pe loc , iar in schimb ep a înaintat spre o piatra mare roșie care seamănă mai mult cu poarta spre infern , eh dar cine sunt eu sa judec ,
Stackwood nea spus sa ne ascundem dupa un perete astfel acei dinăuntru sa nu ne poată vedea , am făcut asa cum a spus dar ca de-obicei pe mine ma izbit curiozitatea asa ca am scos capul de dupa perete si l-am văzu pe domnul S cum deschide poarta , intra încrezător dar dupa niciun minut se aud țipete eu mam speriat si mam ghemuit la Owen in brațe , nu e in firea mea sa ma las bătuta dar am si momente de slăbiciune iar acel moment era foarte delicat .
Owen imi mingia parul si imi șoptea ca totul o sa fie bine dupa mai bine de o o ra in care noi trei am stat dupa perete si ne-am liniștit reciproc se aude usa roșie , si cind imi scot capul nu imi vine sa cred ce vad , credeam ca ...
Stiu ca nu am mai postat chiar de mult , dar e vara , am avut multe treburi si la un moment chiar am si uitat de carte , dar am pierdut ideile , acum mi-a revenit muza si promit sa postez cit de curind pot :3 ❤️
CITEȘTI
A patra treaptă
RomanceFiecare are coșmarul său dar nimeni nu a mai avut un asemenea coșmar . Niciodata sa nu stingi lumina